شناسهٔ خبر: 18290 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

برای حمایت از گردشگری دریایی وام ارزان قیمت به متقاضیان اعطا می‌شود

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در روز دوم سفر به بندرعباس از بندر شهید حقانی به عنوان بزرگترین بندر مسافری کشور بازدید و با مسئولین تعاونی شناورداران بندرعباس و قشم نشست مشترکی داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، در این جلسه که معاونین دریایی و توسعه تجهیز و تعدادی از مدیران کل سازمان بنادر، مدیرکل بنادر و دریانوردی و معاونین استانی به همراه مسئولین بخش آی تی و تعاونی شناورداران حضور داشتند مباحثی پیرامون ارزیابی خدمات دهی به مسافران دریایی و نظارت بر جابجایی ایمن مسافران در نوروز ۹۵، کاهش مدت زمان انتظار مسافر و آخرین روند الکترونیکی شدن خرید بلیط بررسی شد.

محمد سعیدنژاد همچنین ضمن سفر به قشم و بازدید از شرکت مد کندالو از آخرین دستاوردهای ساخت شناورهای گردشگری و مسافری در این مجتمع کشتی‌سازی بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: در سالجاری ۱۰۳ طرح مسافری خدماتی در کمیته وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی کشور با اعتبار ۷۶۰ میلیارد تومان مصوب شد که از این تعداد ۲۲ فروند با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان به چرخه حمل و نقل مسافری کشور الحاق شده است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در راستای حمایت از توسعه گردشگری و مسافرت‌های دریایی به متقاضیان سرمایه‌گذاری از محل وجوه اداره شده وام ارزان قیمت پرداخت می‌کند.

بازدید از اسکله گردشگری کندالو و کلوپهای همیار ناجی از جمله برنامه‌های دیگر سعید نژاد و هیات همراه در سفر به قشم بود.

وی از آماده به کاری ۲۵ مرکز خدمات همیار ناجی در هرمزگان بمنظور خدمات دهی به حادثه دیدگان دریا خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت اسکله‌های شناور و راه اندازی سیستم ارتباطی همیاران ناجی از اقدامات مطلوب برای حمایت از کلوپ‌های جستجو نجات دریایی در مناطقی مانند قشم و هنگام است که امیدواریم در تمام سواحل کشور همین رویه ادامه یابد.

برچسب‌ها:

نظر شما