شناسهٔ خبر: 18341 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید کشور انجام شد:

افتتاح بیش از ۷۰۰۰ واحد مسکن مهر شهرهای جدید در استان اصفهان

افتتاح در آئین افتتاح بیش از ۷ هزار واحد مسکن مهر، بیش از ۱۰ پروژه عمرانی در شهرهای جدید مجلسی، بهارستان و فولادشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، سید محمود میریان، میرمحمد غراوی و حبیب ا... طاهرخانی از اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با حضور در اصفهان پروژه های مسکن مهر بهارستان، فولاد شهر و مجلسی را افتتاح کردند.

در این مراسم که با حضور محمدعلی طرفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و جمعی از مسئولین سه شهر جدید انجام شد کلیه پروژه های عمرانی قابل افتتاح به بهره برداری رسید.

از جمله پروژه های شاخص افتتاح شده در این روز،  افتتاح نزدیک به ۲۷۰۰ واحد مسکن مهر، افتتاح محور میانی بطول ۴/۵ کیلومتر، آغاز عملیات اجرایی بلوار فرعی محورمیانی بطول ۵/۱ کیلومتر، آتش نشانی، سه واحد خانه فرهنگ، ورزشگاه، یک باب مسجد و افتتاح ۳۰ واحد مکانیزه و نیمه مکانیزه ایستگاه اتوبوس در شهر بهارستان و افتتاح ۳۷۵۳ واحد مسکن مهر، ۲ باب پایگاه بسیج، یک باب مسجد، ۳ باب زمین ورزشی، اجرای عملیات آسفالت محلات مسکن مهر، شروع اجرای نگهداری فضای سبز مسکن مهر در شهر فولاد شهر و افتتاح نزدیک به ۷۰۰ واحد مسکن مهر شهر مجلسی است.

سید محمود میریان عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در مراسمی که به این منظور برگزار شد گفت: در تلاش هستیم تا مشکلات مطرح شده توسط ساکنین مسکن مهر را مرتفع کنیم و امید است رضایت خاطر مردم هرچه سریعتر فراهم شود.

وی افزود: امنیت، بهداشت، و وجود امکانات زیربنایی از جمله خواسته های بحق ساکنین است که تلاش می گردد تمامی این امکانات تامین و ایرادات وارد شده مرتفع شود.

حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز در ادامه با ارائه گزارشی از واحد های مسکن مهر در شهرهای جدید بیان داشت: امروز ۳۷۵۳ واحد مسکن مهر در فولادشهر، ۲۶۹۴ واحد در بهارستان و ۶۸۷ واحد در شهر مجلسی به افتتاح می رسد که امید است با راهکارهای ارائه شده بتوان مشکلات موجود در این شهرها را به ویژه در بخشهای مسکن مهر برطرف و امنیت و آسایش را برای ساکنین فراهم نمود.

گفتنی است در پایان با حضور اتحادیه تعاونی های مسکن مهر و مسئولین مربوطه جلسه ای به منظور ارائه پیشنهاد جهت رفع مشکلات مسکن مهر در سه شهر جدید فولادشهر، بهارستان و مجلسی برگزار و تصمیماتی در اینخصوص اتخاذ شد.

نظر شما