شناسهٔ خبر: 18346 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در مشهد مقدس برگزار می‌شود:

نشست بررسی فضاهای چند سطحی بافت تاریخی و زیارتی مشهد

پوستر نشست بررسی فضاهای چندسطحی بافت‌های زیارتی و تاریخی مشهد چهارشنبه هفته جاری با سخنرانی گیتی اعتماد در تالار نور این کلانشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی چهارمین نشست گفتمان شهر با عنوان «فضاهای چندسطحی در بافت‌های زیارتی و تاریخی تجربه مشهد» با سخنرانی دکتر گیتی اعتماد چهره ماندگار معماری و شهرسازی برگزار می‌شود.

در این نشست که ساعت ۱۶ چهارشنبه ۲۸ بهمن در تالار نور مشهد واقع در خیابان آبکوه برگزار می‌شود، پس از سخنرانی دکتر لادن اعتضادی استاد دانشگاه شهید بهشتی، پنل تخصصی با حضور گیتی اعتماد، لادن اعتضادی، بهاره بزرگمهر، مهران علی‌الحسابی، غلامرضا صدیق اورعی، محسن انتظاری هروی و وحیدرضا ابراهیمی برپا می‌شود که کارشناسان معماری و شهرسازی درباره تجربه ساخت فضاهای چندسطحی در بافت‌های تاریخی و بافت‌های پیرامونی حرم مطهر امام رضا (ع) بحث و گفتگو می‌کنند.

همچنین شعار این نشست «شهر محل گفت‌وگوست» انتخاب شده و در توضیح آن آمده است: در این نشست برآنیم تا با نیم‌نگاهی به تجارب جهانی در فضاهای چندسطحی، چالش‌ها و فرصت‌های مشهد در این زمینه را به گفت‌وگو بنشینیم./

نظر شما