شناسهٔ خبر: 18374 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

دومین همایش ملی شهرسازی سازمان نظام مهندسی ساختمان در کشور

دومین همایش ملی شهرسازی و شانزدهمین نشست ادواری گروه‌های تخصصی شهرسازی نظام مهندسی ساختمان کشور ۲۳ و ۲۴ فروردین ۹۵ در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دومین همایش ملی شهرسازی سازمان نظام مهندسی ساختمان در کشور ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه به همت سازمان نظام مهندسی استان تهران در حالی برگزار می‌شود که همزمان شانزدهمین نشست ادواری گروه‌های تخصصی شهرسازی نظام مهندسی ساختمان کل کشور نیز در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک دایر است.

محورهای این همایش که با شعار هر شهرساز یک دیده‌بان است در سه محورِ چالش‌های فراروی نظام شهرسازی کشور، نقش کلیدی دانش شهرسازی در نظام ملی ساخت و ساز کشور، نظام آموزش شهرسازی و چالش‌های آتی پیش‌بینی شده است. همچنین در محور نخست این همایش چالش‌های فراروی نظام شهرسازی کشور، مدیریت شهری و تعامل آن با سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بررسی می‌شود. در محور دوم تحت عنوان نقش کلیدی دانش شهرسازی در نظام ملی ساخت و ساز کشور نیز دانش شهرسازی و لزوم توجه ارکان نظام ملی ساخت و ساز به آن، دانش شهرسازی و آلودگی کلان شهر تهران و دانش شهرسازی و جایگاه آن در مبحث ۲۱ مقررات ملی ساختمان بررسی خواهد شد.

گفتنی است محور سوم این همایش که به نظام آموزش شهرسازی و چالش‌های آتی توجه دارد بررسی وضع شهرسازی در نظام آموزش عالی کشور و دوره های آموزشی اختیاری مهندسان شهرساز عضو نظام مهندسی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است دومین همایش ملی شهرسازی سازمان نظام مهندسی ساختمان در کشور ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه از ساعت ۸ تا ۱۳ در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی www.tceo.ir مراجعه کنند.

 

نظر شما