شناسهٔ خبر: 18389 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور قائم مقام وزير راه و شهرسازی انجام می‌شود:

افتتاح بیش از ۴۸۰۰ واحد مسكن مهر در استان گلستان/ بهره‌برداری بالغ بر ۸۲ درصد مسکن مهر

ابراهیم مبارک قدم مديركل راه و شهرسازي گلستان از بهره‌برداري متمركز چهار هزار و ۸۳۸ واحد مسكن مهر استان با حضور قائم مقام وزير راه و شهرسازي در پروژه مسكن مهر در روز چهارشنبه هفته جاري خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، ابراهيم مبارك قدم در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني اين اداره كل گفت: اين واحدها در شهرهاي كمتر و بيشتر از ۲۵ هزار نفر جمعيت استان شامل آزادشهر، آق قلا، بندرتركمن، علي آباد كتول، كردكوي، كلاله، گرگان، گنبد كاووس و مينودشت به بهره‌برداري مي‌رسند.

به گفته وي، اين واحدها شامل واحدهايي مي‌شوند كه از محل پروژه‌هاي ۹۹ ساله، تفاهم نامه سه جانبه، خودمالكين و بافت فرسوده به اجرا درآمده است.

مبارک قدم ادامه داد: ساخت حدود ۵۲ هزار واحد مسكن مهر در تعهد استان گلستان بوده و تاكنون بيش از ۴۲ هزار واحد افتتاح و به بهره‌برداري رسيده كه بيانگر تحقق بالغ بر ۸۲ درصد برنامه است.

وی با اشاره به اینکه بیش از پنج هزار واحد از واحدهاي باقيمانده پروژه‌ها متوقف و فاقد متقاضي است، اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی‌ها و پیگیری‌های انجام یافته حدود چهار هزار و ۶۰۰ واحد از پروژه‌هاي تعهد شده در شش ماهه اول سال ۹۵ به اتمام می‌رسد.

مبارک قدم متذکر شد: تاكنون بالغ بر ۹ هزار و ۹۵۳ ميليارد ريال تسهيلات دولتي و بيش از هشت هزار ميليارد ريال آورده مردمي در احداث واحدهاي مسكن مهراستان هزينه شده است.

نظر شما