شناسهٔ خبر: 18417 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور قائم مقام وزیر در مسکن مهر؛

۳ هزار و ۸۸۲ واحد مسکن مهر در استان اردبیل افتتاح شد

افتتاح با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر، بیش از ۳ هزار و ۸۸۲ واحد مسکن مهر در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل، در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مهر که بعد از ظهر دیروز در اردبیل برگزار شد، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: استان اردبیل جزء پنج استان موفق کشور در احداث و تکمیل واحدهای مسکونی مهر است.

احمد اصغری مهرآبادی تصریح کرد: در این استان ۵۲ هزار واحد مسکونی مهر قرار بود احداث شود که تاکنون ۴۸ هزار واحد آن تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

وی گفت: با افتتاح ۳ هزار و ۸۸۲ واحد مسکن مهری که امروز افتتاح مي‌شود، تنها ۴ هزار واحد از مسکن مهر باقی می‌ماند که سال آینده در این استان تكميل و تحویل متقاضیان می‌شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افزود: قرار است ۳ هزار واحد از این تعداد تا پایان خردادماه سال آينده تکمیل و یک‌هزار واحد دیگر نیز تا شهریورماه به بهره‌برداری برسد تا پرونده مسکن مهر استان اردبيل به طور کامل بسته شود.

اصغری مهرآبادی با یادآوری اینکه با تخصیص منابع و پیگیری مسئولان استان اردبیل احداث زیرساخت‌ها نیز در این حوزه به سرعت در حال انجام است، بیان کرد: ما امروز دو واحد مسجد را نیز در شهرك‌هاي  مسکن مهر شهرستان‌هاي پارس‌آباد و مشگین‌شهر افتتاح کردیم.

وی اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا در سطح کشور مساکن مهر به شکل کامل در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

نظر شما