شناسهٔ خبر: 18422 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور نماينده ولی فقيه در جمع كاركنان راه و شهرسازی استان لرستان

دیدار نماینده ولی‏‌فقیه در لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد در جمع کارکنان اداره ‌کل راه و شهرسازی استان، با اشاره به زحمات بی‌دریغ مدیرکل و کارکنان این اداره‌ کل در راه پیشرفت و توسعه استان، گفت: بخشی از پیشرفت و توسعه، مربوط به امکانات و اعتبارات است، اما این نیروی انسانی و مدیریت صحيح است که پیشرفت و توسعه را همراه خود می‌آورد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در جمع کارکنان اداره ‌کل راه و شهرسازی استان، با اشاره به زحمات بی‌دریغ مدیرکل و کارکنان این اداره‌ کل در راه پیشرفت و توسعه استان، گفت: بخشی از پیشرفت و توسعه،  مربوط به امکانات و اعتبارات است، اما این نیروی انسانی و مدیریت صحيح است که پیشرفت و توسعه را همراه خود می‌آورد.

وی ادامه داد: اگر انسان بتواند منابع را مدیریت کرده و از ظرفیت‌های موجود استفاده کند، می‌تواند از توانمندی‌های موجود نيز استفاده کند که حاصل آن پیشرفت و توسعه است و این در حالی است که اگر یک مدیر نتواند توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود را شناسایی کند، تمام امکانات و تسهیلاتی که در اختیار اوست به هدر می‌رود.

آيت الله میرعمادی با اشاره به این‌که فلسفه وجودی ما این است که کار کنیم، عنوان کرد: ریسک‌پذیری یکی‌از عوامل موفقیت انسان در کارهاست، ما باید کار کنیم و به انتظار اعتبارات و کمک‌های دولتی ننشینیم، اگر کار کنیم خدا خودش در این راه به ما کمک می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان این‌که تمام خدماتی که در تمام بخش‌ها بعد‌ از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاده بی‌نظیر است، ادامه داد: استان لرستان در بخش راه و شهرسازی بويژه بخش احداث و توسعه راهها پیشرفت‌های زیادی داشته است که بخش عمده‌ای از آن در دوران مديريت مهندس ملکی بوده است و من در اينجا از  زحمات ايشان تقدير و تشكر مي كنم.

آيت الله میرعمادی با اشاره به این‌ که به موازات خدماتی که به مردم ارائه می‌شود انتظار آن‌ها نیز بالاتر می‌رود، عنوان کرد: همه مردم می‌دانند که نظام جمهوری اسلامی تا چه اندازه به آن‌ها خدمت کرده است، لذا نباید از بالا رفتن انتظار آن‌ها بترسیم.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی خدمات فراوانی را به مردم ارائه داده است که انتظارات مردم را بالا برده است و ما از این انتظارات واهمه اي نداریم، این را نیز می‌دانیم که مردم ما، مردم قدردانی هستند.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این‌که مردم ما هم هوشیار و هم قدرشناس انقلاب، نظام و رهبری هستند، عنوان کرد: شاهد این مدعای ما حضور چشم‌گیر مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان انتخابات هفتم اسفندماه را آزمون دیگری برای ملت ايران دانست و افزود: دشمنان ما راهپیمایی میلیونی مردم در ۲۲ بهمن را چندهزار نفری به جهان معرفی کرده‌اند، اما نمی‌توانند صندوق رأی را که شمارش می‌شود، انکار کنند.

وی با اشاره به این‌که حساسیت‌ها در رابطه با انتخابات خیلی بیشتر است، تصریح کرد: از مردم استان انتظار می‌رود که در روز هفتم اسفندماه حضور پُرشوری در پای صندوقهای رأی داشته باشند.

آيت الله میرعمادی تأکید کرد: رأی‌ مردم برای دولت و نظام امیدوار کننده و برای دشمنان انقلاب اسلامی مأیوس‌ کننده است، لذا ما باید در این آزمون شرکت کرده و وظیفه خودمان را در این رابطه بدانیم.

نظر شما