شناسهٔ خبر: 18453 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشور؛

آزمون ورود به حرفه مهندسی و كاردان فنی ساختمان در آذربایجانغربی برگزار می‌شود

آزمون همزمان با سراسر کشور، آزمون ورود به حرفه مهندسی و کاردان فنی ساختمان و همچنین تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی در دو نوبت صبح و عصر روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان آذربایجانغربی، آزمون ورود به حرفه مهندسی در رشته‌های عمران، معماري، نقشه‌برداري، تاسیسات برق و مكانيك، ترافيك و شهرسازي در شهرهای ارومیه، میاندوآب و خوی برگزار مي‌شود.

آزمون ورودی کاردان‌های فنی ساختمان در رشته‌های معماری، عمران، تاسیسات مکانیک و برق، شهرسازی و نقشه‌برداری برگزار خواهد شد.

در ضمن معماران در پایه‌های یک، دو و سه جهت اخذ پروانه اشتغال در آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربه‌ای در روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه به رقابت می‌پردازند.

بنا براین گزارش، متقاضیان جهت دریافت کارت ورودی، مکان و زمان دقیق آزمون می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امور مقررات ملی ساختمان به نشانی www.inbr.ir  مراجعه کنند.

شایان ذکر است ارائه کارت ورود به آزمون و کارت معتبر شناسایی عکسدار جهت ورود به آزمون الزامی است.

جلسه‌ای در همین راستا با حضور مدیرحراست اداره کل راه و شهرسازی استان جهت ایجاد هماهنگی‌های لازم، تحقق سلامت و انضباط در برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی و كاردان فني ساختمان و رعایت مقررات و قوانین تشکیل شد.

نظر شما