شناسهٔ خبر: 18458 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه‌اندازی سامانه مدیریت ارتباط شهروندی راه و شهرسازی در استان قزوین

شهراه سرپرست اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات از راه‌اندازی سامانه مدیریت ارتباط شهروندی با عنوان شهراه توسط وزارت راه و شهرسازی و درج لینک آن در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی؛ حسین رحیمی اردی در این رابطه گفت: این سامانه با هدف دسترسی آسان عموم مردم به مجموعه خدمات قابل انجام توسط وزارت راه و شهرسازی با نام راهی به سوی شهروندان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای افزایش خدمات الکترونیکی انجام شده، افزود: شهروندان عزیز می‌توانند با مراجعه به این سامانه که لینک دسترسی آن با عنوان (شهراه، راهی به سوی شهروندان) و بدین ترتیب ضرورت مراجعه حضوری آنان از بین خواهد رفت.

رحیمی با ارایه توضیحاتی در خصوص مسایل قابل پیگیری در این سامانه عنوان کرد: لیست کلیه خدمات قابل ارایه توسط وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های راه، مسکن، شهرسازی، مسافرت‌های ریلی، هوایی، زمینی، بافت‌های فرسوده، و سایر موارد از جمله مواردی است که در این سامانه در دسترس عموم مردم گرامی قرار گرفته است.

این مسئول در این راستا گفت: درخواست‌های مردمی ثبت شده در این سامانه توسط همکاران در حوزه‌های مربوط مورد بررسی قرار گرفته و پاسخ مقتضی به آنها ارایه خواهد داشت که امکان پیگیری لازم نیز برای شهروندان در این سامانه پیش‌بینی شده است.

سامانه شهراه، راهی به سوی شهروندان در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین به نشانی  qmrud.ir در دسترس عموم مردم قرار داشته و همگان می‌توانند با ورود به این سامانه از خدمات موجود در آن بهره‌مند شوند.

نظر شما