شناسهٔ خبر: 18497 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار گلستان:

قريب به ۶ هزار پروژه در استان گلستان كلنگ‌زنی و بهره‌برداری شد

حسن صادقلو استاندار گلستان با اشاره به عملكرد دولت تدبير و اميد در استان، گفت: از ابتداي دولت تدبير و اميد تاكنون قريب به ۶ هزار پروژه در استان گلستان افتتاح و كلنگ‌زني شده كه از اين جهت دو هزار و يكصد ميليارد تومان به شكل سرمايه‌گذاري و عمراني در استان هزينه شده است.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان ، دكتر"حسن صادقلو" عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح و بهره‌برداري متمركز ۴۸۳۸ واحد مسكن مهر استان در گرگان، افزود: ۹ هزار و ۵۰۰ شغل از محل اين سرمايه گذاري‌ها به رسم خدمتگزاري دولت در استان ايجاد شده است.

وي با اشاره به اينكه ۶۰ درصد عمليات اجرايي پروژه‌هاي كلنگ زني شده در استان نيز به اتمام رسيده، است، گفت: ۳۰ طرح عمراني ديگر براي استان مد نظر قرار گرفته كه يا اجرا شده و يا در دست پيگيري براي اجرا مي‌باشد.

صادقلو، هزينه كرد ۷۰ ميليارد تومان اعتبار در راه آهن اينچه برون و ۹۰ ميليارد تومان در بازسازي راه آهن گرگان- نوكنده را از اقدامات ديگر دولت تدبير و اميد طي دو سال گذشته در استان بيان كرد.

وي با ابراز خرسندي از حضور در جمع مردمي كه سال‌ها در انتظار تامين مسكن خود بوده و با قدرداني از تلاش دست‌اندركاران اين پروژه در استان و كشور، اظهارداشت: با بهره برداري از پروژه‌هاي امروز مسكن مهر شاهد اتمام ۸۲ درصد از تعهد دولت در عرصه مسكن استان بوده و اميد است كه اراده ۱۸ درصد باقيمانده نيز با بركت حضور مسوولان وزارت راه و شهرسازي و بانك‌هاي عامل در استان به تحقق برسد.

وي ادامه داد: اگرچه در ابتداي دولت تدبير و اميد پروژه مسكن مهر از ميراث‌هاي بسيار مشكل به نظر مي‌رسيد اما با اراده مستحكم دولت و به حمد و قوه الهي در حال رسيدن به سرمنزل نهايي است.

استاندار گلستان با بيان اينكه دعاي خير مردم پشتيبان دولت در خدمتگزاري خواهد بود، گفت: بقيه تعهدات استان در بخش مسكن مهر و زيرساخت‌هاي اساسي توسعه در استان با اين پشتيبان و همت مسوولان به انجام خواهد رسيد.

مراسم بهره‌برداري متمركز چهار هزار و ۳۸۳ واحد مسكن مهر با حضور قائم مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسكن مهر و شماري از مسوولان استاني و مردم در محل سايت مسكن مهر سعدآباد(زيتون) گرگان برگزار شد.

نظر شما