شناسهٔ خبر: 18531 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

امروز انجام می‌شود؛

فرود نمادین ایرباس ۳۵۰ در فرودگاه مهر‌آباد/ مقدمات ورود ایرباس‌های هما به آسمان ایران

ایرباس 350 یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۵۰ به طور نمادین ساعت ۱۴ امروز در فرودگاه مهرآباد به زمین می‌نشیند و پس از ساعاتی توقف به سمت لوزو فرانسه پرواز می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۵۰ امروز شنبه یکم اسفند در فرودگاه مهرآباد به زمین خواهد نشست.

این هواپیمای مسافری از ایرشو سنگاپور به مقصد لوزو فرانسه پرواز می‌کند قرار است در فرودگاه مهر‌آباد برای ساعاتی توقف کند.

هواپیمای ایرباس ۳۵۰ از جمله مدل‌های خریداری شده شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است و به طور نمادین ساعت ۱۴ امروز در فرودگاه مهرآباد به زمین می‌نشیند و بعد از ساعاتی توقف این فرودگاه را به سمت لوزو فرانسه ترک می‌کند.

طبق قرارداد امضا شده میان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ایرباس فرانسه ۱۴ فروند از این مدل هواپیما در سال ۲۰۲۱ به تدریج وارد ناوگان هوایی کشورمان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ۱۱۸فروند هواپیمای ایرباس خریداری شده توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی شامل ۴۵ فروند هواپیما از خانواده ایرباس ۳۲۰ ٬ ۴۷ فروند نیز ایرباس ۳۳۰ برای پروازهای میان برد،۱۶ فروند ایرباس ۳۵۰ و ۱۲ فروند ایرباس ۳۸۰ قاره پیما است./

نظر شما