شناسهٔ خبر: 18656 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین:

کسب رتبه چهارم کشوری در راهداری مجهز به ردیاب ماهواره‌ای

جواد حق‌لطفی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین رتبه چهارم کشوری در گشت زنی گشت‌های راهداری مجهز به ردیاب ماهواره‌ای را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، جواد حق لطفی با اعلام این خبر گفت: مطابق آخرین آمارهای اعلامی توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، استان قزوین از لحاظ تعداد ردیاب خودرویی فعال در بین سایر استان‌ها مقام چهارم کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۴۱ دستگاه گشت راهداری از ۲۶۴ خودروی موجود در اداره کل راه و شهرسازی استان مجهز به سامانه GPS هستند که این امر با هدف انجام فعالیت‌های راهداری با در نظرگرفتن صرفه اقتصادی، باعث تسهیل در مدیریت ناوگان شده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی در ادامه گفت: اداره کل راه و شهرسازی در شاخص کل رتبه‌بندی نیز مقام ششم را کسب نموده است.

وی در ادامه افزود: در دی ماه سال جاری گشت‌های راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان در مجموع مسافتی به طول ۱۵۷۰۶۱ کیلومتر به گشت‌زنی پرداخته‌اند که در نظر است با مدیریت بهتر ناوگان و تلاش همکاران در حوزه مدیریت راهداری میزان انجام ماموریت و خدمت‌رسانی به هموطنان در حوزه راه‌های استحفاظی افزایش یابد.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۱۲-۰۳ ۱۶:۰۵ارشیراسعدی پور 0 0

    من به همه همکارانم تبریک وخداقوت مگم 
                                

نظر شما