شناسهٔ خبر: 18659 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شهر جدید پردیس خبر داد:

افتتاح ۴۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر و ۱۰ پروژه روبنایی شهر جدید پردیس در نیمه دوم اسفند

حسین رجب صلاحی مدیرعامل شهر جدید پردیس از افتتاح چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر و بیش از ۱۰ پروژه روبنایی این شهر در نیمه دوم اسفندماه خبر داد.

حسین رجب‌صلاحی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره دلایل به تاخیر افتادن زمان افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر جدید پردیس اعلام کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود مجموعه پروژه‌های افتتاحی ما در دهه فجر امسال با حضور مقامات و مسئولان ذی‌ربط افتتاح شود که به دلیل پاره‌ای از مشکلات و نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در این ماه ترجیح دادیم زمان افتتاح را به نیمه دوم اسفندماه موکول کنیم.

رجب‌صلاحی با تاکید بر این‌که تحویل واحدهای مسکن مهر قطعا باید بعد از تامین و تکمیل خدمات زیربنایی و آماده‌سازی واحدها برای سکونت مالکان انجام شود گفت: به دلیل گستردگی حجم طرح‌های افتتاحی و انجام تمامی اقدامات باقی‌مانده این تصمیم گرفته شد.

مدیرعامل شهر جدید پردیس چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکن، خط انتقال برق به طول ۷ کیلومتر، سه مسجد، سه مدرسه، چهار مجتمع تجاری، ۱.۷ کیلومتر تونل ارتباطی چهار لاین، پل و جاده‌های دسترسی به فاز ۱۱، خط انتقال آب به طول ۴ کیلومتر و مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی را از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در این زمان اعلام کرد.

وی همچنین خبر داد: برای پروژه‌های ذکر شده نزدیک به یک‌هزار میلیارد تومان هزینه شده که امید است با راه‌اندازی و بهره‌برداری از آنها شاهد پیشرفت چشمگیری در بخش خدمات‌رسانی به شهروندان محترم شهر جدید پردیس باشیم.

 

نظر شما