شناسهٔ خبر: 18692 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرساخت و توسعه راه‌های اداره كل راه و شهرسازی گلستان مطرح کرد:

تشدید فعالیت پیمانكاران راه‌های گلستان در آستانه نوروز/ توجه ویژه به ایمن‌سازی محورهای ارتباطی

آسفالت مدیرساخت و توسعه راه‌های اداره كل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به اهمیت ایمن‌سازی محورهای ارتباطی در هنگامه سال جدید، از تشدید فعالیت پیمانكاران حوزه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان طی دو ماهه اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، علی اكبر شاهینی در گفت و گویی خبری گفت: افزایش فعالیت پیمانكاران در حوزه راه‌های شریانی بویژه محور آزادشهر- خوش ییلاق – شاهرود، محور آزادشهر- مینودشت- جنگل گلستان، محور نوكنده- آزادشهر و محورهای اصلی و روستایی پرترافیك استان به طور قابل ملاحظه‌ای مشهود است تا قبل از تعطیلات نوروزی محدودیت‌های ترافیكی سطح این راه‌ها كه از ترافیك بالایی برخوردارند، جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینكه در حال حاضر بیش از ۷۰ پیمانكار واجد شرایط با این اداره كل در حوزه راه‌های ارتباطی استان قرار داد كاری دارند، افزود: توصیه اكید مدیركل محترم راه و شهرسازی به این مجریان، تكمیل و بهره‌برداری از پروژه‌هایی بوده كه امكان خطرآفرینی برای رانندگان و مسافران را در طول تعطیلات نوروزی بیشتر می‌كند.

به گفته شاهینی، همچنین با مجریان احداث و توسعه راه‌های استان مذاكره شده كه در صورت عدم تكمیل پروژه‌های در دست اجرا، برای ایمن‌سازی محورها اقداماتی از قبیل نصب تابلو و علائم ایمنی و اختصاص گشت‌های نظارتی صورت گیرد.

مدیرساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی گلستان گفت: از اقدامات دیگر برای ایمن‌سازی راه‌های استان بویژه راه‌های شریانی و اصلی، تهیه و مشخص كردن فهرست كشیك‌های بازدید بوده تا در طول ایام تعطیلات نیز، از محورها بازدید و مشكلات احتمالی موجود در آنها بررسی و برطرف شود.

بالغ بر پنج هزار کیلومتر در سطح استان گلستان راه وجود دارد که حدود ۳۵۰۰ کیلومتر راه روستایی و حدود ۱۵۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و بزرگراه است.

نظر شما