شناسهٔ خبر: 18754 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری:

ناوگان حمل و نقل جاده‌ای آماده ارائه خدمات در سفرهای نوروزی

ترمینال غرب مسافر اداره كل حمل و نقل و پایانه‌های استان چهارمحال و بختیاری با عضویت در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و نظارت بر فعالیت مرتبط با اصناف حمل و نقل جاده‌ای، امكان استفاده از حداكثر ظرفیت و توان ناوگان عمومی در سفرهای نوروزی را فراهم می‌نماید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل حمل و نقل و پایانه‌های استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری ضمن تشریح عملكرد این اداره كل جهت ارائه خدمات شایسته و فراهم نمودن بستر مناسب برای انجام سفرهای ایمن و راحت در طرح نوروزی امسال كه از ۲۵ اسفند ماه آغاز و به مدت ۲۰ روز تا ۱۵ فروردین ۹۵ ادامه خواهد داشت به زمان پیش فروش بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی مسافران اشاره كرد و گفت:

پیش فروش بلیت اتوبوس از یازدهم اسفند ماه به صورت اینترنتی با مراجعه به آدرس www.mosaferyar.ir و از ۱۸ اسفند ماه به صورت توامان (اینترنتی و حضوری) از طریق دفاتر فروش سطح شهر و همچنین پایانه‌های مسافربری میسر است.

منوچهر سلمان زاده با اشاره به تشكیل كارگروه ستاد نوروزی و برگزاری جلسات با دستگاه‌های مرتبط گفت: نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و شركت‌های حمل و نقل مسافر از فعالیت‌های ویژه این اداره كل در طول طرح و ایام سال خواهد بود.

 وی تصریح كرد: مراكز معاینه فنی شهركرد و بروجن بصورت مستمر در طول شبانه‌روز حتی ایام تعطیل جهت ارائه خدمات به كلیه وسائط نقلیه آمادگی لازم را دارند.

 وی بابیان اینكه بمنظور شناسایی مسیرهای دارای بیشترین تقاضای سفر و انجام هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌ها جهت ارائه خدمات بهتر، گفت: تعداد۵۰ دستگاه تردد شمار برخط در ۲۵ محور مواصلاتی بصورت رفت و برگشت میزان تردد، تخلف سرعت، سبقت و عدم رعایت فاصله طولی وسائط نقلیه را رصد می‌كنند.

سلمان زاده افزود: هماهنگی با مراكز آموزشی و نظامی، شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و هماهنگی جهت استقرار واحدهای امداد خودرو در محل‌های از پیش تعیین شده و نظارت بر فعالیت  این شركت‌ها، هماهنگی با پلیس راهور استان و سایر دستگاه‌های ذیربط از دیگر اقدامات این اداره كل است.

گفتنی است به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران با توزیع فرم‌های نظرسنجی در ناوگان حمل ونقل جاده‌ای مسافربری و دریافت پیامك از طریق سامانه پیام كوتاه ۳۰۰۰۱۴۳ و ۱۰۰۰۳۰۰۸،  این اداره كل آماده دریافت نظرات پیشنهادات و انتقادات مسافران وكاربران جاده‌ای است.

شایان ذکر است، ۴۳ شرکت حمل ونقل مسافر در ۵ پایانه مسافربری فعال در استان به مسافران ارائه خدمات می‌کنند.

نظر شما