شناسهٔ خبر: 18765 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در فضایی گرم و صمیمی/ برگزاری جلسه شورای پژوهشی اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر

جلسه مديركل راه و شهرسازی استان بوشهر در ملاقات عمومی خود درخواست‌های مراجعه کنندگان را شنیده و مسائل و مشکلات آنها را جهت بررسی و رفع مورد توجه قرار داد، این در حالیست که جلسه شورای پژوهشی اداره كل راه و شهرسازی بوشهر با حضور مدیران و اعضای شورای پژوهش اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، در اين ملاقات اقشار مختلف مردم با حضور در دفتر مديركل، مسایل و مشكلات خود را مطرح كرده و درخواست‌های خود را به وی اعلام کردند.

در این دیدار مراجعه کنندگان درخواست‌های بسیاری در خصوص مسکن مهر، پروژه‌های عمرانی، واگذاری زمین، معارض، مشکلات و آسفالت راه‌ها و همچنین مشکلات موجود در حوزه مدیریت‌های مختلف اعم از مسکن، شهرسازی، املاک و حقوقی را مطرح کرده و مدیرکل راه و شهرسازی پس از شنیدن خواسته های ایشان، مشکلات آنها را بررسی و با توجه به راهکارهای موجود جهت حل و فصل به مدیریت های مربوطه ارجاع داد.

گفتنی است که جلسات ملاقات عمومی با مدیرکل راه و شهرسازی، در راستای تکریم ارباب رجوع، بررسی و رفع مشکلات خاص مراجعه کنندگان و حفظ حقوق شهروندی به طور مستمر در این اداره کل برگزار می‌شود.

همچنین در جلسه شورای پژوهشی اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر، مجری طرح نسبت به گزارش اقدامات صورت گرفته و برنامه تكمیل طرح اقدام و مباحث مورد بررسی و ارزیابی اعضاء قرار گرفت.

رضا حفظ اله مدیرفنی و اجرایی اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: بر اساس اعلام مدیران و كاركنان اداره كل، عناوین تنگناهایی كه از طریق پژوهش قابلیت طرح وجود دارد، اخذ شد.

وی افزود: این عناوین توسط مدیران و كارشناسان ذیربط مورد بررسی قرار گرفت و عناوین مورد نیاز انتخاب تا اقدامات بعدی صورت پذیرد.

نظر شما