شناسهٔ خبر: 18797 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری استان قزوین خبر داد:

ممیزی ایمنی راه‌های استان برای استقبال از مسافران نوروزی/ اصلاح ۸۳ نقطه از راه‌های استان

جواد حق لطفی مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از آغاز اصلاح ۸۳ نقطه در طول راه‌های استان با هدف افزایش و ارتقای سطح استانداردهای ایمنی راه‌های استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، جواد حق لطفی با اعلام این خبر گفت: به منظور پذیرایی هر چه ایمن تر و بهتر از مسافرین نوروزی، محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی استان قزوین مورد بازدید و ممیزی ایمنی قرار گرفت.

حق لطفی افزود: این ممیزی با هدف افزایش و ارتقای سطح استانداردهای ایمنی راهها و توسط گروه مهندسین مشاور انجام شد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در ادامه بیان کرد: پس از بررسی های ریز بینانه و کارشناسی به عمل آمده در مجموع ۸۳ نقطه در راههای استان جهت اصلاح احصا شده است.

این مقام مسئول در خصوص موارد اصلاحی عنوان کرد: گاردریل، خط کشی، روکش آسفالت، نرده، حفاظ پل و ... از جمله مواردی بوده که جهت اصلاح و بهسازی به ادارات راه و شهرسازی تابعه و شهرستان ابلاغ شده است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم به یاری خداوند تا ۲۰ اسفند و پیش از آغاز تعطیلات و سفرهای نوروزی بخش اعظمی از مشکلات مورد اشاره با همت مسئولین و راهداران رفع و محورهای حوزه استحفاظی استان قزوین بیش از پیش آماده استقبال از مهمانان نوروزی خود گردد.

نظر شما