شناسهٔ خبر: 18810 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان یزد مطرح کرد:

آمادگی راهداران یزد برای استقبال از مسافران نورزوی

مانور راهداری زمستانی رؤسای ادارات راه وشهرسازی شهرستان‌های تابعه استان یزد و مسئولان ادارات ستادی حوزه مدیریت راهداری استان به ریاست مدیر راهداری این اداره كل با هدف آمادگی برای استقبال از مسافران نوروزی تشكیل جلسه دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی یزد٬ جواد ذاكر با بیان این که در آستانه فرارسیدن نوروز ۹۵ و آغاز سفرهای نوروزی هرسال راهداران تلاشگر به طور شبانه‌روزی، با آماده‌سازی و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی به استقبال مسافران محترم نوروزی می‌روند گفت: در این جلسه بر آشکارسازی نقاط پر حادثه، مرمت و بازسازی و شستشوی تابلو ها و علایم محورها، مرمت رویه راه‌ها و سایر اقدامات لازم تا شروع طرح نوروزی تاکید گردید و امید است با اقدامات انجام شده و ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان، سفر خوب و بدون حادثه را برای مسافران مهیا کنیم.

وی اظهار امیدواری كرد با همكاری مردم عزیز و مسافران ارجمند با راهداران و توجه‌ای كه در رعایت مقررات رانندگی بخصوص حركت با سرعت مطمئن خواهند کرد، سفر خوش و بدون حادثه ای داشته باشند.

مدير راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به آمادگی راهدارخانه‌های موجود در محورهای مواصلاتی استان جهت اسکان اضطراری گفت: اکیپ‌ها و گشت‌های راهداری این اداره کل در ایام طرح نوروزی کلیه مسیرهای شریانی و مهم استان را تحت پوشش قرار می‌دهند.

همچنین در این جلسه نتایج طرح ممیزی ایمنی راه‌های استان که توسط مشاورین سازمان راهداری کشور تهیه شده بود با حضور روسای ادارات به تفکیک محور بررسی و موارد جهت رفع به آنها ابلاغ شد.

نظر شما