شناسهٔ خبر: 18816 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

طی مراسمی در ساختمان شرکت راه‌آهن؛

فرمانده جدید پلیس راه آهن کشور معارفه شد

مراسم فرمانده جدید پلیس راه‌آهن کشور طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و سردار شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا معرفی و از زحمات سردار رحمت‌الهی فرمانده سابق پلیس راه‌آهن کشور قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ امروز پنجشنبه ۶ اسفندماه در مراسمی از ۱۲ سال زحمات سردار امیر رحمت‌الهی در سمت فرماندهی پلیس راه‌آهن کشور با اهدای لوح سپاس تقدیر و سردار علیرضا اکبرشاهی به عنوان فرمانده جدید پلیس راه‌آهن کشور معرفی شد.

اکبرشاهی در این مراسم نیروی انتظامی را یکی از مقتدرترین دستگاه‌های حاکمیتی عنوان و لازمه این اقتدار را تدبیر٬ تعهد٬ تفکر و تعقل برشمرد و گفت: ظرافت‌هایی در مأموریت‌های پلیسی به ویژه پلیس‌های متخصص وجود دارد که نیازمند به این راهبردها است.

 وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: آنچه نیروی انتظامی باید آن را به طور کامل رعایت کند کسب اقتدار قانونی و ادامه دار در عین حال احساس مهربانی در خدمت به مردم و همچنین دقت و مراقبت در انجام وظایف قانونی است.

فرمانده جدید پلیس راه‌آهن کشور با اشاره به روند رو به توسعه راه‌آهن کشور تأکید کرد: اگر امنیت با توسعه همگام نباشد یقینا ما به ناکجا آباد خواهیم رفت به همین دلیل امنیت از جایگاه ویژه‌ای در هر بخش قرار دارد.

وی افزود: کوچکترین اشتباه و بی‌توجهی در بخش انتظامی راه‌آهن می‌تواند به یک حادثه بزرگ و جبران‌ناپذیر بینجامد به همین دلیل نقش پلیس راه‌آهن بسیار مهم و سنگین است.

در پایان این مراسم در حضور مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و سردار شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا از زحمات سردار رحمت‌الهی فرمانده سابق پلیس راه‌آهن کشور قدردانی شد./

نظر شما