شناسهٔ خبر: 18923 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار می‌شود

نشست مشترک معاونت مسکن و ساختمان با اصناف و انجمن‌های علمی/ تحلیل نقش شهرسازان در نظارت عالیه

سومین نشست مشترک معاونت مسکن و ساختمان با تشکل‌های صنفی و انجمن‌های علمی تحت‌عنوان نقش شهرسازان در نظارت عالیه، ۱۶ اسفندماه در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سومین نشست مشترک معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تشکل‌های صنفی و انجمن‌های علمی تحت‌عنوان نقش شهرسازان در نظارت عالیه با تمرکز بر ماده ۳۵ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، ۱۶ اسفندماه برگزار می‌شود.

در این نشست که به‌طور مشترک به همت جامعه مهندسان شهرساز ایران و وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود منوچهر شیبانی‌اصل مدیرکل دفتر سازمان‌های مهندسی و تشکل‌های حرفه‌ای وزارت راه و شهرسازی، احمد سعیدنیا استاد دانشگاه و پیشکسوت شهرسازی سخنرانی خواهند کرد و مسئولیت پنل را نیز محمد مزینانی دبیر جامعه مهندسان شهرساز و مشاور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی برعهده دارد.

بنا بر این گزارش، الهام امینی استادیار دانشگاه، فریده کول‌آبادی عضو جامعه مهندسان شهرساز ایران و جلال آزادی‌سلیمانیه دبیر انجمن صنفی مهندسان معمار و شهرساز از شهرسازانی هستند که در این نشست مشترک حضور دارند و مباحث تخصصی شهرسازی را مطرح خواهند کرد.

این نشست برای یکشنبه ۱۶ اسفندماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران واقع در خیابان قدس، نگارخانه تهران برنامه‌ریزی شده است. /

 

نظر شما