شناسهٔ خبر: 18943 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

آمادگی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری برای استقبال از مسافران نوروزی ۹۵

قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از اقدامات راهداری این اداره ‌کل برای استقبال از مسافران نوروزی سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، قاسم قاسمی گفت: اقدامات راهداری همچون خط‌‌‌کشی راهها، تعمیر و نوسازی گاردریل‌ها و علائم و مرمت رویه راه‌ها ، لکه‌گیری و ساماندهی ورودی و خروجی شهرها برای استقبال از مسافران نوروزی انجام گرفته شده است.

وی افزود: برای استقبال از مسافران نوروزی، اولویت به جاده‌های گردشگری از جمله محورهای منتهی به سامان، بن، کوهرنگ، بروجن و لردگان به سمت خوزستان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از شست‌وشو و ساماندهی علائم راهنمایی و رانندگی در راه‌های این استان خبر داد و گفت: نوسازی و بازسازی گاردریل‌ها به منظور بالابردن هرچه بیشتر ایمنی به ویژه در مناطق گردشگری از دیگر برنامه‌های راه و شهرسازی برای ایام نوروز است.

قاسمی با اشاره به تجهیز راهدارخانه‌ها همراه با مجهز کردن فضای نمازخانه‌ها در این استان برای ایام نوروز، تصریح کرد: راهداران استان چهارمحال و بختیاری تا پایان تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، لکه‌گیری و مرمت جاده‌های این استان را نیاز ضروری برای ایام نوروز دانست و گفت: اداره راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری لکه‌گیری، خط‌کشی محورهای اصلی و آماده کردن جاده‌ها برای سفرهای نوروزی را در اولویت خود قرار داده است.

وی افزود: برای آسایش بیشتر مسافران و آمادگی برای مقابله با مشکلات احتمالی مسئولان اداره راه و شهرسازی به صورت کشیک در این اداره حضور پیدا می‌کنند و شماره گویای ۱۴۱ و تلفن ۰۳۸۳۳۳۴۳۸۸۸ به طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی در رابطه با وضعیت راه‌های استان است.

نظر شما