شناسهٔ خبر: 18970 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بارش برف و باران در کلیه محورهای خراسان شمالی

مه گرفتگی مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی اعلام کرد: كليه محورهای این استان شاهد بارش نزولات آسمانی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی محمد مشتری گفت: هم اکنون در گردنه اسدلی محور بجنورد - اسفراین، گردنه امین الله محور بجنورد – آشخانه، بارش برف پراكنده در حال باریدن است.

وی افزود: در مابقی محورهای این استان نیز بارش باران به همراه مه وجود دارد.

مشتری گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی حاکم بر منطقه، راه های ارتباطی این استان باز و آمد و شد در این محورها برقرار است و رانندگان باید هنگام تردد احتیاط لازم را داشته باشند.

وی افزود: در عین حال تمامی راههای ارتباطی این استان باز و آمد و شد در آن برقرار است و افزود: گروه های راهداری با استقرار در محورهای اصلی و فرعی، در صورت نیاز اقدام به شن و نمک پاشی و باز کردن مسیرها می کنند.

وی از تمامی رانندگان خواست تا با سرعت مطئمن حرکت کنند و فاصله طولی را رعایت کنند و از سبقت غیر مجاز بپرهیزند و همچنین وسایل گرمایشی و زنجير چرخ  و چراغ مه شكن نیز به همراه داشته باشند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین از همه رانندگان خواست قبل از حرکت، از طریق شماره ارتباطی ۱۴۱ و یا تلفن ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰۰ مرکز مدیریت راه های استان، از آخرین وضعیت مسیر تردد خود مطلع شوند.

نظر شما