شناسهٔ خبر: 18972 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير راهداری گلستان:

رانندگان با رعايت احتياط از جاده‌های گلستان عبور كنند

برف جاده مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان با اشاره به ریزش باران در سطح استان از شب و روز گذشته و لغزندگی سطح جاده‌ها از رانندگان خواست كه با رعایت تمام جوانب احتیاط رانندگی كنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، عادل مصدقی در گفت و گویی خبری گفت: در حال حاضر در محورهای اصلی استان شاهد بارش پراكنده باران بوده و از ساعت ۶/۵ صبح دیروز دوشنبه ارتفاعات استان از جمله درازنو در كردكوی، توسكستان در گرگان و مناطق كوهستانی دهنه محمدآباد و زرین گل در علی آباد كتول با بارش خفیف برف همراه بودند كه هم اكنون بجز محور توسكستان در بقیه محورهای كوهستانی بارش برف قطع شده است.

وی با اشاره به باز بودن تمام راه‌های استان، تاكید كرد: رانندگانی كه قصد عبور از محورهای كوهستانی استان را دارند حتما زنجیرچرخ به همراه داشته و نحوه بستن آن را فرا گرفته باشند.

وی افزود: رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی و توجه به توصیه راهداران و عوامل راهداری مستقر در طول راه‌ها و پلیس راه از نكات دیگری است كه رانندگان باید نهایت توجه را به آن داشته باشند.

مدیرراهداری راه و شهرسازی گلستان افزود: اطلاع از وضعیت راه‌ها بصورت شبانه‌روزی و لحظه‌ای و از طریق تماس با مركز مدیریت راه‌های استان به شماره ۵-۰۱۷۳۲۲۲۳۱۳۱ و تلفن گویای ۱۴۱ و سامانه پیامكی ۱۰۰۰۱۴۱ از ضروریات دیگر سفر در فصل زمستان برای رانندگان است.

مصدقی اضافه كرد: راهداران و عوامل راهداری نیز در سطح راه‌های استان مستقر هستند و آماده خدمات‌دهی به رانندگان و انجام عملیات مستمر راهداری هستند.

استان گلستان بالغ بر پنج هزار كیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد كه بیش از یكهزار و ۹۰۰ كیلومتر آن برف‌گیر و كوهستانی است.

نظر شما