شناسهٔ خبر: 18976 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیركل راه و شهرسازی استان یزد از اداره راه و شهرسازی شهرستان ابركوه

بازدید در ادامه بازید از شهرستانها، مدیركل اداره كل راه و شهرسازی استان یزد از اداره راه و شهرسازی شهرستان ابركوه نیز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان ابركوه، در ادامه بازید از شهرستان‌ها، مدیركل اداره كل راه و شهرسازی استان از آن اداره نیز بازدید کرد.

نقصان محمدی به اتفاق مدیریت راهداری و معاونت توسعه ساخت راه‌ها از این اداره بازدید و در جریان مسائل و مشكلات قرار گرفت وی پس از بازدید طی نشست صمیمانه‌ای با پرسنل به بررسی عملكرد این اداره پرداخت و در پایان از زحمات شبانه‌روزی كاركنان اداره راه وشهرسازی تقدیر و تشكر کرد.

در حاشیه این دیدار، نشست صمیمانه‌ای نیز بین مدیركل محترم راه و شهرسازی و شهرداری محترم ابركوه صورت پذیرفت و از سوی نقصان محمدی قول مساعد در خصوص حل مشكلات مطرح شده از سوی شهردار داده شد و در ادامه بازدید از روكش آسفالت بلوار امام علی (ع) كه با مشاركت اداره راه و شهرسازی و شهرداری ابركوه صورت پذیرفته بود و همچنین از زیرسازی خروجی ابركوه از سمت فارس كه توسط اداره راه وشهرسازی ابركوه انجام شده بود بازدید بعمل آمد.

نظر شما