شناسهٔ خبر: 19010 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدير فرماندار خلخال از بازگشایی محور خلخال به پونل

راهداری برف فرماندار شهرستان خلخال از توجه راه و شهرسازی استان اردبیل در بازگشایی محور خلخال به پونل در محدوده حوزه استحفاظی این شهرستان تقدیر كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، علی نظری ‌شیخ‌احمد در بازدید از عملیات بازگشایی محور خلخال به پونل در حوزه استحفاظی خلخال گفت: توجه مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل به راه‌های ارتباطی این شهرستان و تلاش‌های راهداران جهت بازگشایی راه‌ها خصوصا محور خلخال – پونل جای تقدیر و تشكر دارد.

وی افزود: ما تاکید داریم که استان گیلان نیز در حوزه شهرستان رضوانشهر نسبت به بازگشایی ۱۰ کیلومتر باقی مانده اقدام کند تا تردد در این مسیر انجام گیرد.

نظری تصریح کرد: هم اکنون در حوزه استحفاظی شهرستان خلخال محور خلخال به پونل به طول ۹ کیلومتر بازگشایی و تعریض شده و راهداران از شبانه‌روز گذشته این محور را آماده تردد کرده‌اند ولی در حوزه گیلان محور پونل همچنان مسدود است.

فرماندار خلخال گفت: تلاش می‌کنیم با تماس تلفنی با فرمانداری رضوانشهر حتما مقدمات بازگشایی مسیر خلخال - پونل تا هفته آینده فراهم شود.

نظری افزود: اکثر شهروندان شهرستان خلخال از اینکه محور خلخال به پونل در حوزه گیلان مسدود بوده، ناراحت و ناراضی هستند و می‌طلبد که مسئولان استان گیلان نیز با هدف خدمت به مردم در بازگشایی مسیر خلخال به پونل و تردد روان و راحت مردم به مرکز کشور و استان گیلان تلاش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: نگهداری راه‌های متعدد شهرستان خلخال در زمستان به مراتب سخت‌تر بوده و از سه ماه گذشته به دلیل حفظ جان مسافران و خطر ریزش بهمن در این مسیر، راه خلخال به پونل با هماهنگی مسدود شده و هم اکنون نیاز به همت استان گیلان برای بازگشایی محدوده گیلان است.

نظر شما