شناسهٔ خبر: 19013 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عطاءالله منوچهری خبر داد:

همه محورهای استان کرمان باز و ترافیك روان است/ آماده‌باش اكیپ‌های راهداری در همه محورها

بارندگی در جاده مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان كرمان با اشاره به آماده باش اكیپ‌های راهداری در همه محورهای مواصلاتی گفت: در حال حاضر با وجود اینکه در برخی از راه‌های استان بارش ادامه دارد اما کلیه راه‌ها باز و عبور و مرور برقرار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمان، عطاءالله منوچهری گفت: از صبح امروز در اکثر محورهای ارتباطی شاهد بارش باران بودیم که این بارش به تدریج شدت گرفت به گونه‌ای که تا به حال در راستای ایمنی تردد، عوامل راهداری به شكل شبانه‌روزی در طول مسیرها وظایف ذاتی خودشان را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اینكه در حال حاضر بارش باران در محورهای گلباف و شهربابك است، گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از شهرستان‌های تابعه و دروبین‌های نظارتی مركز مدیریت راه‌ها، بقیه محورهای و گردنه‌های استان ابری تا نیمه ابری بدون بارش و تردد در آنها جریان دارد.

مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان كرمان تأكید كرد: اكیپ‌های راهداری در كلیه محورها مستقر و آماده هر گونه عملیات راهداری هستند.

منوچهری افزود: لازم است رانندگان، در طول مسیرها سرعت و فاصله مطمئنه و مناسب را جدی بگیرند و به علایم و هشدارهای مامورین راهداری و پلیس راه عنایت ویژه داشته باشند.

وی از رانندگان خواست به دلیل لغزندگی جاده‌ها با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت و تا جایی که امکان دارد از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

نظر شما