شناسهٔ خبر: 19171 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کرمانشاه اولین میزبان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی

نشست مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد در وزارت راه و شهرسازی امروز در نشستی با مدیران اداری مالی و مسئولین ارزیابی عملکرد شورای حمل و نقل استان کرمانشاه به سیاست‌های وزارتخانه در خصوص حقوق شهروندی اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، علی بخش رستمی با تاکید بر اینکه ماموریت و رسالت دولت خدمت به مردم است گفت: نگاه ویژه مقام عالی وزارت به حقوق شهروندی و رضایتمندی ایشان، امروز تمام سیاست را بر آن نهاده که در کنار ارائه ۵۶۹ خدمت به مردم،نهایت تلاش برای پاسخگویی به توقعات انجام گیرد.

رستمی گفت: در بحث ارزیابی درون تشکیلاتی هم ضمن ادامه روال گذشته، شناسایی گلوگاه‌های آسیب‌ساز همواره مورد توجه بوده و هست و در چنین شرایطی می‌شود ضمن بالا بردن رضایتمندی درون سازمانی با همسو کردن توقعات مردم با توان و امکانات موجود،عملکرد این ابر وزارتخانه به بهترین نحو، در آینه‌ای از واقعیت امر، قضاوت شود.

در این نشست عبداله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه هم ضمن اشاره به توجه این اداره کل، به دستورات ابلاغی وزارتخانه از پیش قدم شدن برای احقاق حقوق شهروندی به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای همه مدیران در خصوص سامانه شهراه خبر داد.

بهادری گفت: در حال حاضر از طریق رسانه ملی در استان، شهراه معرفی شده و هم استانی‌های عزیز پیشنهادات و گلایه‌های خود را ضمن ثبت در سامانه پیگیری کنند و در اسرع وقت از نتیجه آن مطلع شوند.

بهادری در ادامه تاکید کرد: در سال جاری نخستین گام، تلاش برای یافتن، سپس معرفی جایگاه واقعی اداره کل راه و شهرسازی در بین دستگاه‌های اجرایی بود که خوشبختانه آمار و ارقام می‌گوید: کرمانشاه جزء پیش‌روترین ادارات استان و کشور است.

مدیرکل راه شهرسازی افزود: اینکه اداره کل راه و شهرسازی از آغاز امسال بدون فوت وقت با جمع‌آوری اطلاعات دقیق از تمام پروژه‌های خود برای جذب اعتبار دفاع کرد و بر خلاف شرایط موجود ضمن ایجاد باور در مسئولین کشوری و استانی توانست افزایش اعتباری بی‌سابقه در این اداره را نسبت به گذشته در کارنامه خود ثبت کند نشان از تلاش بی‌وقفه خدمتگزاران مردم در این حوزه است.

گفتنی است در این نشست همه دستگاه‌های عضو شورای حمل و نقل استان ضمن ارائه گزارش عملکرد خود با سیاست‌های جدید آشنا و قرار بر این شد اطلاعات خود را ضمن جمع‌بندی دقیق برای ارسال به وزارتخانه آماده کنند.

نظر شما