شناسهٔ خبر: 19225 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کمیجان:

احداث راه روستایی چهره قان- راستگویان/ اتصال کمیجان به اتوبان ساوه-همدان

آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کمیجان گفت: احداث راه روستایی چهره قان- راستگویان، گامی بلند در راستای اتصال شهرستان کمیجان به اتوبان ساوه-همدان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، علی داودی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کمیجان با اعلام این خبر گفت:

در راستای گسترش شبکه راه‌های روستایی شهرستان کمیجان که کریدور ارتباطی استان مرکزی و استان همدان است، پروژه احداث راه روستایی چهره قان-راستگویان از توابع بخش مرکزی این شهرستان آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان نیمه اول سال آتی به اتمام برسد.

علی داوودی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کمیجان با مهم ارزیابی کردن احداث این راه روستایی در این خصوص افزود:

این پروژه به طول مجموع  ۸/۵ کیلومتر با عرض آسفالت ۶ متر بوده که ۶/۵ کیلومتر آن در حوزه استان مرکزی قرار دارد و با اعتبار اولیه هزار میلیون ریال از اواخر بهمن ماه سال جاری کلید خورده و متناسب با اعتبارات تخصیص یافته در یک بازه ۶ ماهه فاز اول آن به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است: با افتتاح این پروژه راه روستایی, یک راه جدید مواصلاتی (از ناحیه شمال غربی)جهت اتصال شهرستان کمیجان به اتوبان ساوه-همدان برقرار می‌شود.

نظر شما