شناسهٔ خبر: 19262 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:

واگذاری یک باب درمانگاه در مهرگان به دانشگاه علوم پزشکی قزوین

درمانگاه مهرگان یک باب درمانگاه در ناحیه شهری مهرگان که از محل اعتبارات داخلی راه و شهرسازی استان قزوین احداث شده بود جهت بهره‌برداری تحویل دانشگاه علوم پزشکی گردید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مدیرکل راه و شهرسازی ضمن اعلام این خبر گفت: این واحد درمانی جهت ارایه خدمات درمانی دولتی و جهت رفاه حال شهروندان مسکن مهر تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

مانی فر در این راستا افزود: ساخت درمانگاه مهرگان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰۰۰ میلیون ریال بدون احتساب قیمت زمین از محل اعتبارات داخلی این اداره کل ساخته شده که می‌تواند نقش موثری در ارتقای رفاه و کیفیت خدمات درمانی شهروندان این منطقه داشته باشد.

مانی فر بیان داشت: این اداره کل در راستای تحقق سیاست‌های دولت و افزایش خدمات روبنایی در سایت‌های مسکن مهر استان، اقدام به ساخت درمانگاه، واحد آموزشی، سالن ورزشی،  مسجد و همچنین احداث سایر خدمات روبنایی از محل اعتبارات داخلی خود نموده است.

مدیرکل راه و شهرسازی یادآور شد: بهره‌برداری از این درمانگاه نیز پس از تکمیل در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت تا شهروندان عزیز ناحیه شهری مهرگان بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

همچنین مدیر فنی و اجرایی این اداره کل نیز در این باره گفت: ساختمان درمانگاه در زمینی به مساحت ۲۲۴۳ متر مربع در زون ناحیه شهری مهرگان احداث شده است.

وی افزود: زیربنای ساختمان این درمانگاه ۷۳۵ مترمربع بوده و مساحت ۶۶۵ مترمربع از زمین آن نیز جهت محوطه‌سازی بکار رفته است.

حاج میرصادقی با اشاره به اینکه در این بنا از سیستم سرمایش و گرمایش رادیاتور با موتورخانه مرکزی استفاده شده، گفت: اسکلت این سازه بتنی بوده و نمای آن نیز با سنگ و سیمان شسته اجرا شده است. 

نظر شما