شناسهٔ خبر: 19317 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انجام عملیات لکه‌گیری، پاكسازی شانه و حريم راه‌های شهرستان چاراویماق آذربایجان‌شرقی

حفاظت از حریم راه ها رئیس اداره راه و شهرسازی چاراویماق گفت: عملیات لکه‌گیری با آسفالت سرد و پاكسازی شانه و حريم راه‌ها در محورهای این شهرستان استان آذربایجان‌شرقی شروع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، بهزاد میرزاپور مونسی گفت: با توجه به اتمام فصل زمستان و قرار گرفتن در آستانه نوروز ۹۵ عملیات لکه‌گیری با آسفالت سرد در محورهای حوزه استحفاظی شهرستان چاراویماق شروع شد.

وی افزود: این عملیات جهت افزایش امنیت تردد وسائط نقلیه در محورهای حوزه استحفاظی توسط راهداران این شهرستان انجام می‌گیرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی چاراویماق اضافه کرد: طول محورهای لکه‌گیری شده ۱۰۰ کیلومتر و آسفالت سرد مصرف شده در این عملیات ۷۰ تن است.

میرزاپور مونسی ادامه داد: در راستای ارتقاء سطح ایمنی، سهولت تردد وسائط نقلیه، شفاف‌سازی جهت بازتاب و انعکاس نور علائم در محورهای مواصلاتی شهرستان اقدام به شستشو، مرمت و بازسازی تابلوها و علائم توسط راهداران تلاشگر اداره راه و شهرسازی شهرستان چاراویماق انجام شد.

وی تعداد تابلوهای تمیز شده در این عملیات را ۸۵۰ عدد اعلام نمود.

وی همچنین گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه نوروز ۹۵ پاكسازی و علف‌چينی شانه و حريم راه‌ها در حوزه استحفاظی شهرستان چاراویماق شروع شد.

وی افزود: اين امر ضمن جلوگيری از تجاوز به حريم موجب زينت و آرايش جاده می‌شود و همچنين ايمنی تردد را افزايش می‌دهد.

رئیس اداره راه و شهرسازی چاراویماق، حجم عمليات پاكسازی و علف‌چينی شانه و حريم راه‌ها در محورهای حوزه استحفاظی را ۱۵۰ کیلومتر اعلام نمود.

نظر شما