شناسهٔ خبر: 19321 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون امور عمرانی استانداری قم:

زیرساخت‌های محلات مسكن مهر تا اواسط سال ۹۵ باید تكمیل شود

جلسه معاون امور عمرانی استانداری قم گفت: زیرساخت‌های محلات مسكن مهر باید تا اواسط سال ۹۵ آماده‌سازی و تكمیل شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان قم، در جلسه شورای تأمین مسكن استان كه با حضور مدیران كل دستگاه‌های اجرایی و به ریاست معاون امور عمرانی استانداری برگزار شد، محسن بهشتی طی سخنانی از واگذاری واحدهای باقی‌مانده مسكن مهر استان تا اواسط سال ۹۵ خبر داد و گفت: تعهد استان برای واگذاری مسكن مهر تعداد ۴۶ هزار و ۵۷۰ واحد بوده كه تاكنون تعداد ۴۲ هزار و ۶۱۲ واحد به شهروندان واگذار شده است.

وی افزود: كمتر از ۴ هزار واحد از تعهدات مسكن مهر استان باقی مانده است كه انشاءا... تا اواسط سال ۹۵ به متقاضیان واگذار خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار بر تأمین زیرساخت‌های محلات مسكن مهر تأكید كرد و گفت: برای ساماندهی شوارع و معابر این محلات، تاكنون شهرداری زحمات زیادی متقبل شده و بخشی از تعهدات تعاونی‌ها را نیز كه اجرایی نشده بود انجام داده است كه امیدواریم با تأمین قیر از منابع دولتی در این امر تسریع شود و زیرساخت‌های محلات مسكن مهر باید تا اواسط سال ۹۵ آماده‌سازی و تكمیل شود.

وی افزود: كمك به تامین زیرساخت‌های آموزشی و احداث مدارس برای جبران كمبود فضاهای آموزشی مورد نیاز در محلات مسكن مهر نیز از دیگر ضروریات و خواستهای ساكنین پردیسان است.

بهشتی با اشاره به برخی مشكلات شركت‌های تعاونی گفت: اداره كل تعاون باید نقش محوری در حل مشكلات تعاونی‌های مسكن مهر داشته باشد و نوع خواست تعاونی‌های مسكن باید به آنان آموزش داده شده و توجیه شوند تا از ایجاد و گسترش مطالبات مردم كه در توان دستگاه‌ها نیست، كاسته شود.

نظر شما