شناسهٔ خبر: 19365 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دوره آموزشی حقوق شهروندی در اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر

جلسه كارگاه یك روزه‌ای با حضور مدیر اجرایی پروژه حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی، مدیران و كارشناسان اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر، در این دوره مصطفی بیگ محمدی مدرس دوره ضمن اشاره به روند شكل‌گیری ساختار حقوق شهروندی و لزوم رعایت آن و همچنین معرفی سامانه شهراه اقدام نمودند. در ادامه این كارگاه طی ملاقاتی با مدیركل راه و شهرسازی استان بوشهر داشتند.

مدیركل راه و شهرسازی استان بوشهر در این ملاقات حقوق شهروندی این اداره كل بر رضایت مندی عموم مردم نسبت به فعالیت‌های صورت گرفته در این مجموعه تاكید ویژه نمود.

فرزاد رستمی افزود: دوره آموزشی مذكور در اجرای عملی نمودن رعایت حقوق شهروندی در بستر الكترونیكی سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی در قالب عنوان (شهراه، راهی به سوی شهروندان) و با هدف تسریع در ارائه خدمات به شهروندان برگزار شد.

وی ادامه داد: باتوجه به تاكید ویژه مقام عالی وزارت در این خصوص، این اداره كل مصمم است برنامه‌ها و اقدامات موثری را به اجرا بگذارد.

رستمی افزود: مجموعه راه شهرسازی به واسطه فعالیت‌های ذاتی خود مستقیم و غیرمستقیم با جامعه و عموم مردم سركار داشته، لذا با اجرای چنین برنامه‌ها و اقداماتی می‌توان در راه‌اندازی و رفع مشكلات این عزیزان گام‌های ارزنده‌تری برداشت.

مدیركل راه و شهرسازی تصریح كرد: رضایت‌مندی مردم از فعالیت‌های صورت گرفته این مجموعه برای مابسیار مهم و حیاتی است.

رستمی عنوان کرد: باید در اجرا و مطالعه هر پروژه‌ای در مجموعه راه وشهرسازی، حقوق شهروندان دیده و رعایت شود.

نظر شما