شناسهٔ خبر: 19391 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان خبر داد:

اعمال محدودیت‌ ترافیکی طرح نوروزی ۱۳۹۵ در محورهای مواصلاتی استان گلستان

محدودیت ترافیکی با توجه به افزایش تقاضای سفر در ایام طرح سفرهای نوروزی ۹۵ و رشد حجم ترافیک در تعطیلات نوروز از ۲۶ اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده در جاده‌های گلستان محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان، مدیر كل حمل و نقل و پایانه‌های استان گفت: با توجه به شرایط خاص ترافیکی در استان‌های شمالی و قرار گرفتن در مسیر زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، ایام اوج سفر و طرح سفرهای نوروزی و با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد وسایل نقلیه سنگین از ۲۶ اسفندماه جاری لغایت ۱۵ فروردین سال آینده در محورهای مواصلاتی گلستان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل مشترک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه کشور عبور و مرور انواع موتورسیكلت در ایام اجرای طرح نوروزی (۲۶ اسفندماه تا ۱۵ فرورین ۹۵) در همه آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و محورهایی كه ضرورت ایجاب نماید ممنوع خواهد بود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان همچنین گفت: تردد انواع تریلر و كامیون از ساعت ۱۲تا ۲۲ روز بیست و هفتم اسفند ماه جاری و از ساعت شش الی ساعت ۲۲ روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه و همچنین ۱۲ و ۱۳ فروردین ۹۵ در محورهای گلوگاه – گرگان، جنگل گلستان – چمن بید و بالعكس ممنوع است.

میقانی افزود: عبور و مرور انواع تریلر، كامیون و تانكرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور از این امر مستثنی هستند وی ادامه داد: تردد انواع تریلر، كامیون و كامیونت در روز ۱۳ فروردین ماه سال ۱۳۹۵ در همه محورهای برون شهری كشور ممنوع است.

این مقام مسئول در پایان گفت: وب سایت www.۱۴۱.ir  اطلاعات کاربردی مهمی را برای مدیریت سفرهای جاده‌ای نظیر نمایش آخرین وضعیت تردد بر روی نقشه ترافیکی، ارائه مسیر و مسافت بهینه، مشاهده امکانات بین راهی از قبیل راهدارخانه‌ها، پمپ بنزین‌ها، مجتمع‌های خدماتی رفاهی و ... در اختیار کاربران قرارمی دهد.

نظر شما