شناسهٔ خبر: 19424 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

جزئیات سفر یک‌روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز

ارائه گزارش روند توسعه طرح جامع فرودگاه بین‌المللی تبریز به آخوندی/ بازدید از روند توسعه طرح جامع فرودگاه بین‌المللی تبریز

جلسه وزیر راه و شهرسازی طی سفر به استان آذربایجان شرقی از روند توسعه طرح جامع فرودگاه بین‌المللی شهر تبریز بازدید به عمل آورد و وجود امکانات لجستیکی در فرودگاه را یک ضرورت خواند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی پس از ورود به شهر تبریز از روند توسعه طرح جامع  فرودگاه بین‌المللی تبریز بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت پروژه قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی در نشستی که به ارائه گزارش در خصوص روند توسعه طرح جامع فرودگاه تبریز اختصاص داشت بر اتصال فرودگاه تبریز به شهر، با بهره‌گیری از خطوط ریلی مترو تاکید کرد و وجود امکانات لجستیکی در  فرودگاه را یک ضرورت خواند.

در این نشست که با حضور اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی، صادق نجفی شهردار تبریز و  مصطفی صفایی مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی برگزار شد، درباره نحوه تامین مالی این پروژه نیز بحث و گفتگو شد.

اجرای طرح جامع فرودگاه بین‌المللی تبریز با زیربنای ۱۴۰۰۰ متر مربع و با برآورد اولیه چهارصد میلیارد ریال در مدت ۲ سال با مشارکت شهرداری تبریز و سرمایه‌گذار، برآورد و پیش‌بینی شده است./

نظر شما