شناسهٔ خبر: 19432 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی:

کسب رتبه برتر مدیریت شهرسازی و معماری قزوین در کشور

جلسه تلاش موجدانه برای کیفیت بخشی به طرح ها و برنامه ها، اتخاذ رویکردهای نو و خلاقانه برای تهیه و تدوین اسناد بالادستی شهرسازی و معماری در استان قزوین ارزشمند بوده و شایسته تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان قزوین، محسن اسماعیلی مدیر شهرسازی و معماری این اداره کل در مراسمی که با حضور مدیران این حوزه در سطح ادارات کل راه و شهرسازی کشور با حضور دکتر حناچی معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، به عنوان یکی از مدیران برتر این حوزهدر کشور انتخاب شد.

دکتر حناچی معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی در خصوص نحوه ی انتخاب مدیران برتر در این مراسم گفت: ملاک و معیار ارزیابی ما، سوابق و میزان توفیق استانها در دستیابی به اهداف و آرمانهای حوزه شهرسازی و معماری بوده است.

دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در این راستا افزود: عملکرد موفق راه وشهرسازی قزوین برای برنامه ریزی، تهیه و تدوین اسناد مختلف در سطح شهرهای استان و همچنین رعایت قانون و مقررات مصوب در سالهای اخیر قابل تقدیر می باشد.

دکتر حناچی با اشاره به رویکرد موجدانه مجموعه مدیریت شهرسازی و معماری این اداره کل برای ارتقای جایگاه کیفیت و اصالت در طرح و برنامه های جاری استان عنوان کرد: اتخاذ رویکردهای نو و تلاش برای دستیابی به راهکارهای خلاقانه جهت نهادینه کردن نگاه کیفی به شهرسازی از جمله اقداماتی است که در برنامه های مجموعه شهرسازی و معماری اداره کل راه وشهرسازی قزوین مشهود است.

معاون وزیر راه وشهرسازی در پایان با اهدای لوح یادبود از محسن اسماعیلی مدیر شهرسازی و معماری این اداره کل تقدیر کرده و خاطر نشان کرد: تلاش برای ایجاد توسعه پایدار در کشوراز مهمترین رویکردهای وزارت راه وشهرسازی در این دولت بوده و امیدواریم با تلاش موجدانه ی همکاران ما در قزوین؛ تحقق اهداف و آرمانهای اساسی مورد نظر در این استان هر چه زودتر میسر شود.

 

نظر شما