شناسهٔ خبر: 19465 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازگشایی موقت سه کنار گذر در گیلان

شعبانعلی خاوری به منظور تسهیل عبور و مرور در محورهای پرتردد استان گیلان، سه کنار‌گذر بطور موقتی در ایام عید زیر بار ترافیک می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، شعبانعلی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام تعطیلات نوروز و به تبع آن آغاز سفرهای نوروزی با هدف روان سازی و کنترل ترافیک، سه کنار گذر لنگرود، انزلی و کنار گذر خطبه سرا در آستارا موقتا برای ایام عید بازگشایی و راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: بدلیل حجم تردد زیاد محور لاهیجان- رودسر که همه ساله با میزان قابل توجهی از عبور و مرور در این محور روبرو هستیم، یک لاین از کنارگذر لنگرود برای عبور از سمت لاهیجان به رودسر بازگشایی می‌شود.

خاوری با اشاره به چهارخطه بودن محور تالش – آستارا گفت: این محور به دلیل عملیات اجرایی احداث پل در یک قسمت از مسیر، باریک می‌شود که باعث تجمع ترافیک در منطقه شده و برای رفع این مشکل بخشی از کنار گذر خطبه سرا در ایام عید بازگشایی و زیر بار ترافیک می‌رود.

وی هم چنین از بازگشایی بخشی از کنار گذر انزلی خبر داد و افزود: کنار گذر نیز از سمت تالش به انزلی بصورت تک لاینه بازگشایی و زیر بار ترافیک می‌رود.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در ادامه گفت: بازگشایی این سه کنار گذر فقط در ایام تعطیلات نوروزی صورت می‌گیرد و پس از اتمام تعطیلات، مجددا برای تکمیل و ادامه عملیات کارگاهی مسدود خواهد شد.

نظر شما