شناسهٔ خبر: 19472 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد:

تمامی محورهای استان نیمه ابری تا تمام ابری/گردنه امين الله پوشيده از مه غليظ

مه گرفتگی مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی با توجه به تمام ابری بودن همه محورهای استان از رانندگان خواست نكات ايمنی را هنگام تردد در محورها رعايت كنند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمد مشتری با اعلام این خبر گفت: هم اكنون تمامی محورهای استان نیمه ابری تا تمام ابری است و در ارتفاعات از جمله گردنه امین الله نیز شاهد مه غلیظ هستیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی، افزود: سامانه بارشی از امروز تا دوشنبه صبح در استان مستقر است، طی این مدت در پاره‌ای نقاط بارش باران با احتمال رگبار و رعد و برق، وقوع مه صبحگاهی و در ارتفاعات احتمال بارش پراكنده برف پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح كرد: هم اكنون کلیه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آنها برقرار است و راهداران در تمامی محورها آماده خدمات‌رسانی هستند.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی به همراه داشتن تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیرچرخ و چراغ مه‌شکن و دیگر لوازم ایمنی را برای تردد در محورها ضروری دانست و بر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی تاکید کرد.

وی یادآور شد: تمامی رانندگانی که از محورهای این استان تردد می‌کنند، می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره‌های ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰۰ مركز مدیریت راه‌های استان و ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های كشور تماس بگیرند.

نظر شما