شناسهٔ خبر: 19485 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌برداری از ۷۴۴۶ واحد مسکن مهر خوزستان

مسکن مهر خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از افتتاح تعداد ۷۴۴۶ واحد مسکن مهر در شهرستان‌های استان با حضور مقامات وزارت راه و شهرسازی و مسئولین استانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، منوچهر رحمانی گفت: واحدهای آماده افتتاح در دزفول ۱۴۳۸ واحد، ماهشهر ۱۲۴۹ واحد، اهواز ۱۱۴۷ واحد، بهبهان ۵۰۶ واحد، خرمشهر ۱۴۵ واحد، شوش ۳۹۲ واحد، شوشتر ۷۹۹ واحد، مسجدسلیمان ۳۹۲ واحد، آبادان ۵۳۷ واحد، امیدیه ۱۰۲ واحد، اندیمشک ۸۸ واحد، ایذه ۵۱ واحد و بندر امام ۱۱۶ واحد هستند.

وی افزود: قرار است به عنوان افتتاحیه نمادین کل ۷۴۴۶ واحد، امروز ۱۴۳۸ واحد مسکن مهر در دزفول با حضور احمد اصغری مهرآبادی، مجری ویژه و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و ۴۰۰ واحد از طرح ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز با حضور سید محمد پژمان، معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح شود.

مدیرکل راه وشهرسازی خوزستان تصریح کرد: ۱۹۴۶ واحد از این تعداد در قالب گروه خود مالک و مابقی در قالب مسکن مهر ۹۹ ساله و بهره‌مندی از زمین دولتی ساخته شده‌اند.

رحمانی گفت: از ابتدای طرح مسکن مهر تعداد ۱۰۶ هزار واحد در استان در دست احداث بوده است که تاکنون و با احتساب این ۷۴۴۶ واحد جدید، تعداد واحدهای تکمیل و بهره‌برداری‌شده در استان به ۶۱ هزار و ۹۸۱ واحد می‌رسد.

نظر شما