شناسهٔ خبر: 19491 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اقدامات نوروزی اداره راه و شهرسازی جوانرود استان کرمانشاه

نصب تابلوهای راهنما رییس اداره راه و شهرسازی جوانرود استان کرمانشاه از لکه‌گیری، تعمیر و نوسازی نیوجرسی، نصب و اصلاح تابلوهای مسیرنما و علایم راهنمایی و رانندگی، برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، کاوان علیمرادی بیان کرد: در جهت ایمنی بیشتر در محورهای مواصلاتی جوانرود، حذف ۷ نقطه پر حادثه، روکش آسفالت به طول ۵ کیلومتر، تعمیر و نوسازی نیوجرسی برای جاهایی که خطر تصادفات بیشتر وجود دارد، همچنین لکه‌گیری به صورت مقطعی به طول ۲۵ کیلومتر در محورهای جوانرود انجام شده است.

وی تصریح کرد: گشت راهداری نیز توسط ۳۰ نفر از نیروهای این اداره از ۲۵ اسفند در مسیرهای این شهرستان کار خود را آغاز کرده که تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد.

علیمرادی افزود: بیش از ۶۰ کیلومتر از راه‌های شریانی جوانرود در آستانه سال جدید خط‌کشی و پاکسازی و زیبا‌سازی حریم جاده در کل محورهای جوانرود انجام، همچنین عملیات ۳۰۰ عدد تابلوگذاری و اصلاح تابلوهای مشکل‌دار در محورهای جوانرود خصوصا در نقاط پرحادثه انجام شده است .

علیمرادی در پایان با اشاره به اینکه محل تامین اعتبار پروژه‌ها از محل اعتبارات راهداری و به صورت امانی است آرزوی سفر خوشی را با رعایت نکات ایمنی برای مسافران نوروزی کرد.

شهرستان جوانرود با جمعیتی در حدود ۶۸ هزار نفر واقع در جنوب غربی استان کرمانشاه و دارا بودن ۳۳۵ کیلومتر راه حوزه استحفاظی با داشتن مناطق بکر طبیعی، در ایام نوروز پذیرای خیل عظیم گردشگران و مسافران نوروزی است.

نظر شما