شناسهٔ خبر: 19565 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

واحدی خبر داد:

آغاز ترافیک در محورهای خروجی استان تهران و آمادگی راهداران

فریبرز واحدی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در آخرین همایش مدیران راهداری استان تهران با فرماندهان پلیس راه شرق و غرب از پیش‌بینی شروع ترافیک در محورهای خروجی استان تهران از صبح سه شنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران فریبرز واحدی گفت: به نظر می‌رسد از سه شنبه هفته جاری تا لحظه تحویل سال ترافیک در محورهای خروجی استان تهران بخصوص محور هراز، تهران – قم، آزادراه تهران – کرج و محور امام رضا (ع) سنگین باشد.

وی از روسای پاسگاه‌های پلیس راه خواست تا در محور تهران- کرج به تصادفات از نوع سرعت، در محور تهران- قم به تصادفات از نوع واژگونی توجه بیشتری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ما در هوشمند شدن جاده‌ها حق انتخاب نداریم و می‌بایست به سرعت تعداد دوربین‌های جاده‌ای و سایر سیستم‌های ITS افزایش یابد تا تصادفاتی از جنس سرعت و واژگونی کنترل شود.

واحدی راهداری را یک سوژه زنده و پویا خواند و گفت: ۱۰۰۰ راهدار استان تهران آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند و راهداری هم نیاز به واقعیت‌های خاص خودش دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پایان تعامل نزدیک پلیس و راهداری برای اجرای طرح‌های مشترک را منجر به نتیجه شیرین کاهش تصادفات جانی برشمرد و تاکید کرد این مساله می‌بایست به صورت یک استراتژی ایمنی نهادینه شود و در پایان از اهداء جایزه به خانواده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان و رئیس پاسگاه پلیس راهی سخن گفت که در طی تصادفات پیش رو گزارش فوتی تصادفات نداشته باشند و جایزه مذکور را سفر به عتبات عالیات رئیس مذکور یا فرمانده پلیس راه به همراه خانواده‌اش عنوان کرد.

نظر شما