شناسهٔ خبر: 19678 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور:

نشست مسئولان فرودگاهی با نمایندگان ایرباس در حوزه فرودگاهی برگزار شد/ مذاكره با ایرباس برای طراحی ساختار فضای آسمان کشور

نشست معاون عملیات هوانوردی شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از انجام مذاكره با یك شركت فرانسوی برای تغییر ساختار فضای كشورمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از شرکت فرودگاه‌های کشور، سعید اكبری گفت: شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نظر دارد با توجه به افزایش راه‌های هوایی كشورمان، سال آینده مناقصه‌ای را برای طراحی ساختار فضای كشور انجام دهد. شركت AIRBUS GROUPفرانسه نیز یكی از شركت‌هایی كه قرار است در این مناقصه شركت كند.

وی ادامه داد: نمایندگان این شركت امروز(سه‌شنبه) در نشستی مشترك با نمایندگان شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به معرفی توانایی‌هایشان در این زمینه پرداختند.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: یك شركت آلمانی نیز پیش از این شركت فرانسوی برای حضور در مناقصه مذكور اعلام آمادگی كرده است. در حاشیه نشست امروز نمایندگان شركت AIRBUS GROUP فرانسه با مسئولان شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مسئولان شركت‌های هواپیمایی مختلف كشورمان نیز با مسئولان شركت فرانسوی در راستای گسترش همكاری مذاكره كردند.

چندی پیش در جریان سفر رئیس جمهوری ایران به پاریس، تفاهم‌نامه‌ مختلفی میان تهران و پاریس به امضا رسید كه همكاری در عرصه صنعت هوانوردی، از جمله مفاد این تفاهم‌نامه محسوب می‌شود. مذاكره با شركت‌های فرانسوی AIRBUS GROUP و "وینسی" نیز در چارچوب توافق عالی‌رتبه ‌ترین مقامات اجرایی دو كشور صورت می‌گیرد.

نظر شما