شناسهٔ خبر: 19684 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل بنادر مازندران خبر داد:

رشد ۲۰ درصدی تخليه و بارگيری كالا در منطقه ويژه اقتصادی بندر نوشهر طی امسال

نشست مديركل بنادر و دريانوردی استان مازندران از رشد ۲۰ درصدی تخليه و بارگيری كالا در منطقه ويژه اقتصادی بندر نوشهر از ابتدای امسال تاكنون در مقايسه با مدت مشابه قبلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل بنادر و دریانوردی استان مازندران ، منوچهر تاتینا روز سه شنبه در نشست صمیمانه با همکاران كه در سالن اجتماعات بندر نوشهر برگزار شد با تشریح عملكرد بخش‌های مختلف اداره كل افزود: خوشبختانه با تلاش همكاران در بخش‌های مختلف عملكرد بندر نوشهر از رشد ۲۰ درصدی برخوردار شده است.

 وی با اینكه بندر نوشهر تنها بندر در بین بنادر سراسر كشور است كه در سال جاری عملكرد مثبت داشته است گفت: این امر مورد تحسین مسئولان ارشد سازمان در جلسه شورای مدیران سازمان بنادر و دریانوردی واقع شده است.

 تاتینا همچنین با اشاره به عملكرد مثبت اداره كل در بخش مالی افزود: با تلاش همكاران و صرفه جویی‌های صورت گرفته در هزینه‌های جاری، تراز مالی اداره كل برای اولین بار طی سال‌های اخیر مثبت شده است.

 وی با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در بخش ساخت و ساز گفت: با مشاركت بخش خصوصی بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان در بخش ساخت انبارهای سرپوشیده و سایر تأسیسات زیر بنایی در بندر نوشهر سرمایه‌گذاری شده است.

مدیركل بنادر و دریانوردی استان مازندران با تأکید بر ضرورت تبدیل نام شهرستان نوشهر به « بندر نوشهر » افزود: حذف دیوار بتنی بندر نوشهر و امكان بهره‌مندی شهروندان و گردشگران از فضای دیداری بندر با استقبال گسترده مردم و مسئولان مواجه شده است.

نظر شما