شناسهٔ خبر: 1971 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ايمني دوستي است كه شما را در برابر حوادث بيمه مي‌كند

عليرضا صفايي مدير كل راه و شهرسازي استان بوشهر گفت : مسئله ايمني در حمل و نقل جاده اي همواره از اهميت خاصي برخوردار بوده است كه آمار تصادفات و ميزان خسارتهاي وارده اين موضوع را تأييد مي‌كند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر، عليرضا صفايي اظهار داشت : دهه ايمني راهها به مدت 10 روز به منظور توجه جدي تر و اطلاع رساني در خصوص ضرورت ارتقاي ايمني تردد مد نظر قراردارد و و روز اول دهه 14 آبان با عنوان روز ملي فرهنگ عمومي و روز دهم اين دهه مصادف با 25 آبان روز يادمان قربانيان جاده اي خواهد بود.

وي افزود : براي اينكه بتوانيم كاهش تصادفات جاده اي داشته باشيم بايد فرهنگ رانندگي و بحث ايمني را در جامعه پياده كنيم و اين دهه نيز فرصت مناسبي است تا افكار عمومي را به اين سمت متمركز نماييم و وظيفه ما نيز اطلاع رساني در اين خصوص است.

صفايي در خصوص برنامه هاي ويژه اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر در اين دهه اشاره كرد و گفت : ساخت تيزرهاي آموزشي و پخش از شبكه استاني ، برگزاري صداي زنگ ايمني در يكي از مدارس استان بوشهر با حضور كارشناسان ايمني ، شركت در يكي از برنامه هاي صدا و سيماي استان بوشهر به مناسبت دهه ايمني ، سخنراني در نمازجمعه قبل از خطبه هاي نماز، ديدار با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر ، پوشيدن لباس هاي راهداري از جمله برنامه هاي اين اداره كل در دهه ايمني است.

مدير كل راه و شهرسازي استان بوشهر بيان كرد : بي ترديد بالا رفتن ضريب ايمني راه ها و كاهش جدي تلفات و خسارات رانندگي در كشور در گرو همكاري هاي نزديك مردم و دولت ، به ويژه نهادهاي مسئول ايمني راههاست.

نظر شما