شناسهٔ خبر: 19727 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه آغاز سفرهای نوروزی، سرپرست مدیریت راهداری استان قم خبر داد:

ده‌ها دستگاه دکه و آلاچیق بدون مجوز از حریم راه‌های استان جمع‌آوری شد

رفع تصرف سرپرست مدیریت راهداری استان قم اعلام کرد: به مدت ۶ ماه از استقرار دستفروشان متجاوز به حریم راه با جدیت جلوگیری به عمل می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، در آستانه سفرهای نوروزی و به منظور کسب آمادگی حداکثری جهت تامین ایمنی محورهای مواصلاتی جاده‌ای استان قم ده‌ها دستگاه دکه و آلاچیق و دیگر دستفروشان سیار بدون مجوز از سطح حریم راه‌های استان قم جمع‌آوری شدند.

داود طلوعی سرپرست مدیریت راهداری استان قم ضمن اعلام خبر فوق تصریح کرد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با مراجع قضایی استان و به همراه اکیپ‌های انتظامی ده‌ها نفر عوامل راهدار نسبت به جمع‌آوری دستفروشان متجاوز به حریم راه اقدام نمودند.

طلوعی افزود: با توجه به حکم قضایی و ضرورت برخورد با متجاوزین به حریم راه که تاکنون منجر به حوادث عدیده‌ای در سطوح راه‌های استان شده است، جمع‌آوری متجاوزین به حریم راه به مدت ۶ ماه ادامه خواهد داشت.

وی ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی که در اجرای حکم قضایی مساعدت لازم را معمول داشته‌اند، گفت: همچنین طی جلسه‌ای که به منظور برخورد با دستفروشان سیار متجاوز به حریم راه با فرماندهی محترم پلیس راه برگزار گردید تصمیمات مقتضی در این خصوص گرفته شد.

سرپرست راهداری استان ضمن اشاره به بخشی از حوادثی که تاکنون به دلیل استقرار دستفروشان در حریم راه‌های استان بوجود آمده توضیح داد: متاسفانه برغم اخطارهای پیاپی و جمع‌آوری مقطعی، شاهد استقرار مجدد آنها بوده‌ایم که امیدواریم با صدور حکم قضایی به مدت ۶ ماه از تجمع و استقرار مجدد در حریم راه‌ها جلوگیری به عمل آوریم.

نظر شما