شناسهٔ خبر: 19757 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

از طریق سامانه شبانه روزی ۵۱۴۹ شركت راه آهن انجام می شود؛

اطلاع رسانی و رسیدگی به شكایات هموطنان درخصوص كلیه قطارهای مسافری شبكه ریلی

ایستگاه راه آهن سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شكایات راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مركز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانه روز با خط ویژه تلفنی ۵۱۴۹-۰۲۱ در سراسر كشور پاسخگوی به سوالات مشتریان و هموطنان ارجمند خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مسافران و متقاضیان گرامی می توانند پس از تماس با شماره مذكور(۵۱۴۹-۰۲۱) از خدماتی همچون برنامه حركت قطار، خدمات تمامی شركتهای مسافری ،مراكز فروش بلیت و تعرفه و قوانین مربوط به آن ازجمله استرداد بلیت ،صدور المثنی ،حمل خودرو و توشه و همچنین بلیت بین المللی و اینترنتی ،معرفی ایستگاه ها و ...بهره‌مند شوند.

همچنین متقاضیان محترم پس از ورود به سامانه خدمات تلفن گویا به منظور استفاده از خدمات این سامانه از طریق اطلاعات گویا، فكس، كارشناسان سامانه اقدام كنند.

گفتنی است هموطنان و مسافران عزیزمی توانند با ارسال پیامك به شماره ۵۱۴۹-۰۲۱ نسبت به گزارش مشكلات احتمالی در قطاربه صورت آنلاین اقدام كرده تا متولیان سامانه در كوتاه ترین زمان ممكن اقدامات لازم در خصوص رفع مشكلات را صورت دهند.

نظر شما