شناسهٔ خبر: 19814 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تداوم تلاش برای بازگشائی راه‌های مسدود شده روستایی بستان‌آباد در آذربایجان شرقی

بارش برف و کولاک شديد در محورهای زنجان رئیس اداره راه وشهرسازی بستان آباد گفت : تلاش همکاران راهداری برای بازگشائی راه‌های مسدود شده روستائی ادامه دارد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان آذربایجانشرقی ، ناصر آتش‌خوئی در این خصوص افزود: در زمان حاضر راه‌های اصلی و فرعی از جمله آزاد راه تبریز - زنجان باز و تردد در این محورها جریان دارد و همچنان تلاش همکاران راهداری برای بازگشایی راه‌های روستائی مسدود شده ادامه دارد .

وی در ادامه اظهار کرد: بارش برف که از صبح دیروز در این شهرستان آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد. موجب مسدود شدن راه ارتباطی ۴۰ روستا شده است .

آتش‌خوی با اشاره به اینکه گروه‌های راهداری به این روستاها اعزام شده‌اند‌، به مسافران توصیه کرد: از سفر غیرضروری در محورهای این شهرستان خودداری کرده و درصورت الزام نسبت به تجهیز خودرو به زنجیر چرخ اقدام کنند .

بارش برف در شهرستان مرند

صمد شفیع‌پور رئیس اداره راه وشهرسازی مرند نیز در خبری دیگر از بارش برف شدید در محورهای این شهرستان خبر داد و گفت : بارش برف بیش از ۳۰سانتي‌متري در چهارشنبه آخرسال جاری در محورهای حوزه استحفاضی شهرستان مرند مسافرین نوروزی را غافلگیر کرد .

 شفیع‌پور در این‌باره افزود: باشروع بارش برف و کاهش محسوس دما از  شب گذشته در تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان مرند عملیات راهداری  شامل نمک‌پاشی و برف‌روبی توسط همکاران راهداری این شهرستان آغاز شد .

وی همچینین اظهار داشت: باتلاش و همت بموقع تیم‌های راهداری و با بکارگیری بیش از  ۸ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری سنگین و نیمه سنگین و سواری, وضعیت تردد در تمامی محورهای اصلی و فرعی شهرستان روان بوده و  تردد در تمامی این محور ها جریان دارد .

رئیس اداره راه وشهرسازی مرند گفت: بارش برف هم اکنون در محورهای اصلی وفرعی ادامه داشته و راه ارتباطی ۱۵ روستا را مسدود کرده که راهداران مشغول عملیات برفروبی و نمکپاشی  و بازگشائی محورها هستند.

به گفته شفیع پور , طبق پیش‌بینی‌ها ومشاهدات بارش تا روز فردا نیز ادامه داشته و ارتفاع به بیش از ۵۰سانتی‌متر خواهد رسید . لذا از هموطنان تقاضاداریم از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت حتما"از سیستم گرمایشی خودرو بازدید و ازسلامت  آن اطمینان داشته و زنجیر چرخ و سوخت کافی نیز به همراه داشته باشند ./

نظر شما