شناسهٔ خبر: 19841 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با سفر دکتر آخوندی به هرمزگان صورت گرفت؛

افتتاح دو پل بزرگ جلابی و هیله‌رود/ بهره‌برداری از ۵ پروژه راهی در محورهای شریانی استان/ افتتاح یک پروژه ساختمان دولتی در هرمزگان

افتتاح وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان هرمزگان از دو پل بزر گ جلابی و هیله رود که در دو نقطه گلوگاهی واقع شده‌اند بازدید کرد و ضمن افتتاح آن‌ها، بهره‌برداری از ۵ پروژه راهی تاثیرگذار در ترافیک جاده‌ای استان و یک پروژه مسکنی را نیز کلید زد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی امروز جمعه ۲۸ اسفندماه در سفر به استان هرمزگان با حضور در محل احداث پروژه پل جلابی این پروژه را به صورت رسمی افتتاح کرد.

پل جلابی به طول ۳۶۰ متر با هزینه ۱۵ میلیارد تومان در محور شریانی بندرعباس-میناب-رودان به بهره‌برداری رسید. هدف از احداث این پل رفع گلوگاه ترافیکی و تسهیل عبور و مرور خودروها در این گلوگاه است.

همزمان با افتتاح پروژه پل جلابی از ۱۲۶ کیلومتر از پروژه ۴ خطه کردن محور عسلویه-پارسیان-بندرلنگه، ۴۴ کیلومتر راه اصلی، پل بزرگ هیله‌رود، ۶۵۹ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت و ۲۱۷ کیلومتر راه روستایی و در حوزه مسکن نیز ۶۵۹۹ متر مربع ساختمان عمومی دولتی در حوزه فنی و اجرایی بهره‌برداری به عمل آمد.

در این سفر پیروز حناچی معاون معماری و شهرسازی، محمد سعیدنژاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون راهداری و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، خادمی معاون توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، حسین عاشوری معاون سیر و حرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، ابراهیم ایدنی مدیر کل بنادر دریانوردی استان هرمزگان، جاسم جادری استاندار هرمزگان، فرشید دستوان مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان و محمد پور فخری مدیر كل راه‌آهن هرمزگان، دکتر آخوندی را همراهی کردند.

نظر شما