شناسهٔ خبر: 19870 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پیام نوروزی دکتر آخوندی به خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی

هیچ چیز لذت‌بخش‌تر از خدمت به مردم نیست/ امیدوارم نتیجه فعالیت‌ها لبخند رضایت بر لب هر ایرانی باشد

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در پیامی به همکاران خود در بخش‌های مختلف وزارتخانه، فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت و سال ۹۵ را سالی سرشار از شادکامی و پیروزی و خرمی برای آنها آرزو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متن پیام نوروزی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به شرح زیر است:

خدمت همه همکاران عزیزم در سراسر کشور، راهداران عزیز، فعالان صنعت ریلی، تمام کسانی که در ایستگاه‌ها و پشت لکوموتیوها زحمت می‌کشند، تمام رانندگانی که در جاده‌ها رانندگی می‌کنند، به تمام همکاران خودم در صنعت هوانوردی، خلبانان عزیز و کسانی که برج‌ها را کنترل می‌کنند و فرودگاه‌ها را اداره می‌کنند و خدمات هواپیمایی را به مردم ارائه می‌دهند، همچنین به تمام همکاران خودم در صنعت دریانوردی، دریادلان سخت‌کوش، ناخداهای کشتی‌ها و فعالان سازمان بنادر و دریانوردی سال جدید را تبریک و سالی سرشار از شادکامی و پیروزی و خرمی برای شما آرزو دارم.

وزارت راه و شهرسازی وزارتخانه بسیار پردامنه‌ای است، افزون بر همکاران عزیزم در حوزه حمل و نقل در حوزه مسکن و شهرسازی و همچنین در حوزه هواشناسی و در حوزه ساخت بیمارستان‌ها و ساختمان‌های عمومی فعالیت داریم و به همه همکاران خودم در این حوزه‌ها تبریک می‌گویم.

خوشبختانه در پایان سال ۹۴ اقدامات بسیار خوب و فضای بسیار خوبی فراهم شد تا بتوانیم در سال ۹۵ در حوزه توسعه شهری و مسکن تحرک بیشتر داشته باشیم. امیدوارم که بتوانیم در جهت بهسازی و بازآفرینی شهرهای ایران چه در بافت‌های میانی و چه در بافت‌های اطراف شهرها و بهره‌برداری از میراث معنوی و مادی شهرها در توسعه مسکن در سال ۹۵ بیش از گذشته فعال و موفق باشیم.

یادمان نرود که هیچ چیز لذت‌بخش‌تر از خدمت به مردم نیست و امیدوارم سرانجام این لبخندی که بر لب هر ایرانی و مسافری می‌نشیند، موجب رضایت خاطر شما و خانواده‌های شما باشد. انشاالله

نظر شما