شناسهٔ خبر: 19883 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد:

رشد ۸ تا ۱۲ درصدی سفرهای نوروزی در روزهای آغازین تعطیلات/ تعامل و همگرایی بیشتر در ارائه خدمات رسانی به هموطنان

سفر ترافیک جاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: براساس آماری که تاکنون توسط دستگاهای عضو ستاد ارائه شده، سفرهای نوروزی بین ۸ تا ۱۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مسعود سلطانی فر ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر که با حضور روسا و نمایندگان دستگاه های عضو ستاد در محل معاونت گردشگری برگزار شد، از دستگاه های اجرایی به جهت خدمات، تلاش ها و هماهنگی ها، بسیج و تمرکز امکانات برای خدمت رسانی به مردم تقدیر کرد.

وی افزود: دستگاه های عضو ستاد به عنوان نوروزبانان بی نوروز ایام تعطیلات خود را مصروف خدمت رسانی به ۸۰ میلیون هموطن می کنند تا ایرانیان داخل و حتی خارج از کشور، نوروز خوب و پرنشاطی داشته باشند.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: پیشاپیش سال جدید را به تمامی هموطنان در سراسر کشور تبریک می گویم و سالی توام با موفقیت و پیروزی برای همگان آرزو دارم.

وی تصریح کرد: نوروزبانان بی نوروز و مجموعه دستگاه های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر امسال با استفاده از تجربیات ۲ سال گذشته، تعامل و همگرایی بیشتری در ارائه سرویس و خدمات رسانی به هموطنان دارند.

سلطانی فر با اشاره به اینکه ایام نوروز پرحجم ترین زمان سفرهای داخلی است، تصریح کرد: در این دوره ۱۷ روزه که مردم پس از دو فصل کاری برای گذراندن اوقات فراغت، سفر می کنند، این حجم سفرها با امکانات و زیرساختهای موجود در کشور متناسب نیست و هنر ما این است که با بسیج و همکاری بیشتر، منشا خدمات گسترده تری برای مردم باشیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد: براساس آماری که تاکنون توسط دستگاه های عضو ستاد ارائه شده است، سفرهای نوروزی بین ۸ تا ۱۲ درصد رشد داشته و در صورتی که این میزان رشد ادامه داشته باشد، ممکن است در روزهای پایانی تعطیلات مشکلاتی ایجاد شود که با توجه به این حجم سفر، تمامی دستگاه ها باید آمادگی کاملی برای آن داشته باشند.

نظر شما