شناسهٔ خبر: 19904 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی گلستان:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از نحوه فعاليت راهداران در غرب استان/ استقبال راه و شهرسازی گلستان از ۱۴ مسافر ورودی به نیت ۱۴ معصوم

بازدید مدیركل راه و شهرسازی گلستان در آغازین ساعات تحویل سال ۹۵  با حضور در محور اصلی نوكنده – گرگان در غرب استان از ۱۴ مسافر ورودی به نیت ۱۴ معصوم با اهدای گل و شیرینی استقبال كرد و به آنان خوشامد گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس ابراهیم مبارك قدم در حین استقبال از مسافران نوروزی با تبریك آغاز سال جدید و آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سعادتمندی برای  یكایك آنان، رعایت جوانب احتیاط را ضامن سفری امن و شاد برای آنان و همراهان دانست.

مبارك قدم همچنین به مسافران یادآور شد كه نیروها و عوامل راهداری در سطح راه های استان مستقر و در حال انجام عملیات راهداری هستند.

استان گلستان بالغ بر پنج هزار کیلومتر از بزرگراه‌ها، راه‌های اصلی، فرعی و روستایی كشور را تحت پوشش استحفاظی خود دارد.

برنامه‌ریزی و تعامل ما را در تحقق شعار سال رهبری موفق می‌كند

مدیركل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: با برنامه‌ریزی منظم و تعامل و همكاری با یكدیگر شعار سال مقام معظم رهبری به منصه ظهور خواهد رسید.

ابراهیم مبارك قدم در نخستین ساعات آغاز سال ۹۵ در بازدید از نحوه فعالیت راهداران در ایستگاه راهداری بزرگراه نوكنده –گرگان در غرب استان با تبریك سال نو به خدمتگزاران عرصه راه و راهداری استان، افزود: از راهداران و عوامل راهداری ستادی و اجرایی اداره كل درخواست می‌شود كه در سال جدید با حداقل امكانات بیشترین اثربخشی و اثرگذاری را داشته تا بتوانیم شعار سال معظم له را عملیاتی كنیم.

وی با آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای كاركنان راه و شهرسازی، از آنان خواست كه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در كشیك‌های خود حاضر شده و به ارائه خدمات به مردم و مسافران بپردازند.

مبارك قدم اظهاركرد: برنامه‌ریزی شده كه طی ایام نوروز در تمام شهرستان‌های استان حضور یافته و از روند اجرای فعالیت‌های راهداری نوروزی بازدید و بررسی به عمل آید.

وی متذكر شد: از ۲۵ اسفندماه ۴۴ اكیپ راهداری با توان ۵۲۰ نیرو و عوامل راهداری و ۱۶۷ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در سطح دو هزار و ۸۰۰ كیلومتر از راه های گردشگری و پرتردد استان مستقر شده و در حال خدمات رسانی و عملیات راهداری هستند.

مبارك قدم اضافه كرد: ۲۲ باب راهدارخانه ثابت و سیار استان نیز برای خدمات دهی به مسافران نوروزی تجهیز شده است. در پایان این بازدید، مدیركل راه و شهرسازی گلستان از نمازخانه بین راهی فاطمه الزهرا(س) شهرستان گرگان نیز سركشی كرد.

پيام نوروزي مديركل راه و شهرسازي استان گلستان

همچنین مدیركل راه و شهرسازی استان گلستان با صدور پیامی فرارسیدن نوروز باستانی را به عموم مردم شریف ایران بویژه مردم غیور استان گلستان تبریك گفت و از آنان خواست كه با تبعیت از پیام نوروزی مقام معظم رهبری و اقدام و عمل به قوانین راهنمایی و رانندگی، سفری ایمن را برای خود و همراهان به ارمغان آورند.

مبارك قدم در این پیام اظهار كرده است: استان گلستان به دلیل برخورداری از مواهب طبیعی و قرار گرفتن در كریدور عبوری شمال به مشهد مقدس همه ساله پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی زیادی است كه حجم ترافیك جاده‌های استان را دو چندان می‌سازد.

وی با بیان اینكه اداره كل راه و شهرسازی گلستان از اسفند ماه گذشته تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب و برقراری ایمنی در سطح جاده های استان با بسیج امكانات حوزه حمل و نقل و دستگاه‌های خدمات رسان استان به كاربسته است، افزود: با کمی حوصله و دقت در رانندگی، می‌توانیم در ایام پرترافیك نوروز، خاطراتی به یادماندنی و زیبا را برای همیشه در دفتر زندگی خود به ثبت رسانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، شعار نوروز ۹۵ وزارت راه و شهرسازی را برای راهداران،"نوروزی شاد با سفری ایمن" بیان كرد و گفت: تنها با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی، پرهیز از شتاب در رانندگی و سبقت و سرعت غیرمجاز و خودداری از رانندگی در حالت خواب آلودگی و توجه به توصیه های پلیس راه و راهداران مستقر در جاده هاست كه مسافران عزیز می توانند دستگاههای امدادرسان جاده ای را برای تحقق این شعار یاری نمایند.

وی در پایان، سالی خوش و سرشار از تندرستی، بهروزی و آرامش را از درگاه پروردگار یكتا برای هم میهنان آرزو كرد و یادآورشد: هنر آن است که به گفته مقام معظم رهبری از فرصتها به معنای حقیقی کلمه استفاده و تهدیدها را نیز به فرصت تبدیل کنیم، به گونه ای که در کشور در پایان سال، تفاوتهای محسوسی پیدا شود.

نظر شما